بیوگرافی بیتا بادران

بیتا بادران در 25 مرداد 1354 در تهران در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد. بیتا بادران بازیگر ایرانی است که با بازی در فیلم های دل شکسته و آژانس شیشه ای شناخته شده است. در سال 1377 در سازمان تبلیغات اسلامی اراک به تحصیل در رشته هنر پرداخت و در سال 1378 در کارگاه آزاد بازیگری زیر نظر امین طرح شرکت کرد. بیتا بادران تا دیپلم ادامه تحصیل نداد اما به دلیل علاقه شدید به بازیگری ترک تحصیل کرد و تمام دوران بازیگری را گذراند. بیتا بادران زیباترین هنرمند زن و با استعدادترین شاگرد امین تارخ است که سبک و خوش نوازی او از ویژگی های این هنرمند است.

بیتا بادران فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۷۶ با بازی در آژانس شیشه ای ابراهیم خاتمی کیا آغاز کرد. آقای بیتا بادران به دلیل استعدادش در نقش امین تارخ و توانایی ایفای نقش ابراهیم خاتمی کیا از سوی روزهای بازیگری انتخاب شد و برای بازی در اولین فیلمش انتظار نداشت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را شکست دهد. .علاوه بر این، او برنده بهترین هنرمند زن در جشنواره جام جم شدبیتا بادران در گفت و گو با آژانس شیشه ای اظهار داشت: افراد زیادی با آژانس شیشه ای زندگی می کنند و من احتمالا عمدتاً به این دلیل است که آژانس شیشه ای زندگی هنری من را به عنوان یک هنرمند ایجاد کرده و بسیار ارزشمند است. بیتا بادران در سال 1387 با بازی در فیلم درد دل در کنار مرحوم خسرو شکیبای و شهاب حسینی برای به نمایش گذاشتن استعداد و مهارت خود در بازیگری دست به موفقیت زد. بیتا بادران درباره انتخابش برای فیلم دل شکسته گفت: قبلا با کارگردان تئاتر پشت جعبه آقای روین بودن کار کرده ام. قبل از «پشت جعبه ها» در دو سالن با او تمرین می کردیم اما بعد از تمرینات گروهی از بازی و نمایش هر دو افکت منع شدیم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مریم سلطانی

آقای روین از هنر بازیگری من خیلی خوشش آمد و با مهربانی به من گفت که فیلم می سازد و نقش اول را به تو می دهد. من هم با افتخار گفتم قبول می کنم و با وجود محرومیت 4 ساله در فیلم «دل روشن» شرکت کردم. بعد از 4 سال، انتشار خوبی وجود نداشت. درست تبلیغ نشده بود.اما بعدها به یکی از پرفروش ترین ها در بخش سینمای خانگی تبدیل شدبیتا بادران ۶ سال است که از سینما دور بوده و به تازگی با فیلم «دم سرد» به عرصه بازیگری بازگشته است. دم سرد به تهیه کنندگی مشترک حمیدرضا جهانیان و عباس رازیجی در بیش از دو جشنواره بین المللی حضور داشت و جوایز زیادی از سینمای ایران کسب کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی اسماعیل شنگله

بیتا بادران برای بازی در فیلم دم سرد برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد. با حضور کارگردان فیلم سرمای سرد به عنوان افتتاحیه جشنواره سالنتو در اول سپتامبر به نمایش درآمد و در کانون توجه منتقدان و مخاطبان این مراسم قرار گرفت و آکادمی علوم و هنر ایتالیا برگزیده شد. بهترین. آثار ارائه شده در جشنواره های سراسر جهان پیشنهادات. بیتا بادران اولین هنرمند نقش آفرینی در جشنواره هال هنگ کنگ حاضر شد. جالب است بدانید که بیتا بادران برای بازی در یک سکانس فیلم مجبور به کشیدن 650 نخ سیگار بوده است، او تا به حال فیلم در رشته هنری خود، چهار تئاتر روز بیکاری و دو حوزه فیلم ممنوعه را ممنوع کرده است.

بیشتر بخوانید:  اویکو کارایل بازیگر ترکیه ای

اغلب هنرمندان خوب با بی عدالتی کنار گذاشته می شوند، اما در مورد من اینطور نیست.وقتی به خانم آزیتا خواجیان در «روبان قرمز» یا لیلا خاتمی در «ارتفاعات نفرت انگیز» فکر می کنم، اول از نپذیرفتن این نقش ها پشیمان می شوم.کارگردان های دیگری هم پیشنهاد دادند و کارشان بسیار موفق بود و هنوز نمی دانم چرا شرایط خوبم را نپذیرفتم. البته مشکلات شخصی هم روی من تاثیر گذاشت. وقتی دعوت ها و پیشنهادات را برای مدتی نادیده می گیرید، در نهایت فراموش می کنید یا تصمیمات بدی می گیرید. مثلاً وقتی در جشنواره سیما به عنوان بهترین هنرمند فیلم تلویزیونی «دنده معکوس» انتخاب شدم، فکر می کردند اگر برای دریافت جایزه شرکت نکنم، به من کلاس می دهند، اما من خیلی دلم می خواست. مراجعه كردن. در این رویداد همه دوست دارند جایزه خود را با دست خود دریافت کنند، اما من واقعا حالم بد بود و نتوانستم شرکت کنم.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …