بیوگرافی اسماعیل شنگله

اسماعیل شنگله در ۲۲ خرداد ۱۳۴۰ در تهران به دنیا آمد. متاسفانه پدرش در جوانی فوت کرد و اقبال به دبستان رفت. وی همچنین تحصیلات خود را در مدارس راهنمایی ناصرخسرو، دارالفنون، رشیدیه و اقبال ادامه داد. او فعالیت خود را در تئاتر با پیوستن به جامعه باربادوس در سال 1332 آغاز کرد، سپس در سال 1335 به دارالفنون رفت و در هنرستان هنر بازیگری خواند و این هنرمند آلمانی آموخت و به آلمان رفت و لیسانس گرفت. کارگران از وین

آغاز کار اسماعیل شنگله

اسماعیل شنگله پس از فارغ التحصیلی از اتریش در سال 1348 به ایران بازگشت و در دانشکده هنرهای دراماتیک به تدریس بازیگری پرداخت و بعداً شنگله در رادیو و تلویزیون ملی مشغول به کار شد و پس از انقلاب اسلامی نیز هنر خود را در سینما و تلویزیون ادامه داد. او به تئاتر مشغول بود و تا کنون توانسته جایگاه هنری بزرگی برای خود به دست آورد.او از ایجاد اشتیاق و علاقه به بازیگری صحبت کرد، قبول دارم زمانی که ما شروع به کار کردیم وسایل آموزشی برای تلویزیون و تئاتر وجود نداشت، تلویزیون اهمیتی نداشت اما در سال 1338 گروه هنرهای دراماتیک ایجاد شد و ما در آنجا کار کردیم. کارمنداندر آن زمان هنوز اطلاعات و دانش کافی در این زمینه نداشت، اما به تدریج حمید سحرگیان، داود رشیدی، محمدعلی کشاورز و عزت الله انتصامی به من علاقه مند شدند و می خواستم در این رشته تحصیل کنم، تحصیلاتم را در آلمان ادامه دادم و به ارتش پیوست. .

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی امیر آتشانی

ازدواج اسماعیل شنگله

وی در سال 57 با هنرمندی لیلا پور قدیری ازدواج کرد. او دو دختر به نام‌های نانا و لیلا دارد و نام کاملش رامین است.

گفتگو با اسماعیل شنگله

اسماعیل شنگله پس از ده سال بیکاری به خبرنگاران گفت که غیبت او به دلیل سرطان روده بزرگ بوده است. او گفت 10 سال است که از این بیماری رنج می برد. از این رو از تهران به گیلان رفتم چون هوا مناسب تر بود. در همان ابتدای بیماری، پزشکان روده بزرگ اسماعیل شنگله را برداشتند و او گفت که مدت زیادی از مالیات این عمل رنج می برد. سپس به دستور دکتر کلب که هوای تهران را خوب نمی کند به شمال کشور رفت و در گیلان ماند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مهران ضیغمی

به گفته اسماعیل شنگله، افت کیفیت و جذابیت سریال ها و فیلم های تلویزیونی ناشی از مضامین تکراری و عجله در تولید است.وی افزود: به نظر می رسد هیچ گونه تفکری مانند گذشته وجود ندارد و کارها به سرعت انجام می شودشنگله تصریح کرد: این روزها کمیت مهمتر از کیفیت است و اکثر کارگردانان و تهیه کنندگان تلویزیون برای کاهش هزینه ها از جذابیت و زیبایی خود کاسته اند. وقتی از شما پرسیده شد که چرا روی یک پروژه شلوغ کار نمی کنید، توضیح دادید که من پیشنهاداتی داشتم که به دلیل بیماری مجبور شدم آنها را رد کنم، اما بهتر است کمتر کار کنم تا بدون نتیجه کار کنم. امروز می بینیم که هنرمندان جوانمان برای امرار معاش به تبلیغات می پردازند. کار تبلیغاتی برای شخصی است که تبلیغ می کند، اما برخی تازه واردها آن را دنبال کرده اند. استعدادشان درست است اما از نظر علمی و سواد نیاز به پیشرفت و پیشرفت دارند، مهمتر از همه این است که عزت الله زمزی، محمدعلی کشاورز و… یک شبه محبوب نشدند، بلکه به تدریج پرورش یافتند. در راه.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه فاطمه گودرزی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …