بیوگرافی مهران ضیغمی

بیوگرافی مهران ضیغمی

مهران زیگمی متولد ۶ مرداد ۱۳۴۹ است. این هنرمند هنرمندی پرکار در تئاتر، سینما و تئاتر است. او در زمینه مد، لباس و عکاسی نیز تجربه دارد. مهران زیگامی در سال اول کنکور سراسری با رتبه سه رقمی در رشته میکروبیولوژی پذیرفته شد. اما علاقه ای به این رشته نداشت، دوباره برای حضور در کنکور سراسری اقدام کرد. او چهار سال کارگردانی تئاتر خوانده و دارای مدرک لیسانس کارگردانی تئاتر است. پدر مهران دیگمی به عنوان طراح لباس در صنعت مدلینگ فعالیت می کند. مهران توسط پدرش با مدلینگ آشنا شد. او یک برادر به نام عرفان دارد.

اول پرونده مهران دیگمی

مهران ضیغمی در سال ۱۳۷۶ در فیلم پشت دیوار شب در رادیو و تلویزیون ایران ظاهر شد. فیلم پشت دیوار شب به کارگردانی مهران صوفیری است. این هنرمند در گفتگویی می گوید: از شش سالگی فعالیت خلاقانه خود را در سینما آغاز کردم و در آن زمان یکی از دوستان پدرم به نام دکتر خسروی من را به آقای صفیری معرفی کرد. دومین تجربه بازیگری مهران دیگمی با بازی در سریال دنیای شیرین بازگشت.فیلم تلویزیونی «دنیای شیرین» در سال ۱۳۷۶ به کارگردانی بهروز بگایی کلید خورد.این هنرمند پس از حضور در فیلم «دیوو شیرین» برای ایفای نقش در سریال دیگری دعوت شد. مهران زیگامی در سال ۱۳۹۳ با حضور در سریال «آخرین بازی» برای مدتی دنیای بازیگری را ترک کرد. او 8 سال بدون حضور در فیلم های تلویزیونی در تئاتر کار کرد. از آن زمان در سال ۱۳۹۷ در ناهونک به کارگردانی یزدان فتوحی به تلویزیون بازگشت. او در سال 1400 در سری سیزدهم بازی کرد. مجموعه طنز شماره 13 توسط آرش معیریان، یکی از کارگردانان و تدوینگران مشهور ایرانی ساخته شده است. مهران ضیغمی با هنر خود با هنرمندان مطرحی چون علی صادقی، حسین رفیعی، امیرحسین صدیق، ستاره حسینی، فرزانه سهیلی، اردلان شجاع کاوه، اشکان اشتیق، نگار عابدی و محمود جعفری همکاری داشته است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی آرام جعفری

ازدواج مهران دیگمی

از ازدواج این هنرمند اطلاعی در دست نیست.

علایق مهران دیگمی

مهران دیگمی از کودکی به خواندن اشعار حافظ علاقه داشته است. این هنرمند علاقه زیادی به مدلینگ دارد و موفقیت های زیادی در این زمینه کسب کرده است.یکی از جزئیات قابل توجهی که مهران زیگامی در مدلینگ از آن استفاده می کند، استفاده از ژست های خاص بر اساس صورت و بدن است.در واقع عامل اصلی انتخاب مهران زیگامی از بین شرکت ها و برندهای مختلف، توانایی او در ژست گرفتن بر اساس مدل های مورد نظر شرکت ها است. مهران ضیغمی هنرمند مشهور در نقاط مختلف جهان است و از طریق صفحه شخصی اینستاگرامش با هوادارانش در ارتباط است. او در صفحه اینستاگرامش پست های خوانندگی و عکس های شخصی با هوادارانش منتشر می کند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی رضا بنفشه خواه

گفتگو با مهران زیگامی

من فکر می کنم هرکسی که بخواهد از مدلینگ پول در بیاورد می تواند درآمد خوبی داشته باشد. البته برای کسب سود از مدلینگ نیاز به استعداد است. رعایت یکسری اصول خاص در کنار کسب استعداد ضروری است. در این سال ها باور عمومی این است که داشتن اندامی عضلانی برای ورود به دنیای مدل ها مهم است. به همین دلیل برای رسیدن سریع به اندام های عضلانی، اقداماتی را انجام می دهند که با سلامتی بدن منافات دارد. اساساً مصرف داروها برای ایجاد توده عضلانی یک راه احمقانه برای جلوگیری از کارکرد بدن است. مدل ها بر اساس نوع محصول تبلیغاتی انتخاب می شوند و تناسب اندام اهمیتی ندارد.به نظر من کافی است به عنوان مدلی انتخاب شوم که معیارهای اصلی قد و وزن را داشته باشدهمچنین برای بهره مندی از مدلینگ باید اندام ها و حرکات مربوط به بدن هر فرد را شناسایی کنید. اگر ژست های متناسب با اندام و صورت خود را انتخاب کنید، انرژی مثبتی را به مخاطب منتقل خواهید کرد. من چندین سال است که رژیم غذایی خاصی دارم تا سالم بمانم. انگیزه من برای خوش فرم شدن مربوط به بازیگری و مدلینگ است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی امیرمحمد زند

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …