بیوگرافی نگار حسن زاده

بیوگرافی نگار حسن زاده

نگار حسن زاده در 28 آذر 1367 در شهر کرج به دنیا آمد. وی دارای مدرک لیسانس معماری از دانشگاه تهران و ساکن روستای تنگه دو آبادان است. نگار حسن زاده در دوران بازیگری مهتاب نصیرپور غایب است. این هنرمند در زمینه های مختلف هنری از جمله نقاشی و بازیگری فعالیت می کند. نگار حسن زاده به عنوان هنرمند توانای ایرانی شناخته می شود. او در چند فیلم بازی کرد. از سری نقش های اصلی نگار حسن زاده می توان به فیلم های «دو ساعت بعد از مهرآباد»، «بیتابی بی تا»، «گاهی به پشت سرت نگاه کن، ریزه نشناس» اشاره کرد. نگار حسن زاده در تئاتر هم کار می کرد. سالن‌های پره‌آسان و سالار زنی از جمله تئاترهایی هستند که نمایانگر پایان این هنر فیگور هستند. او در اولین جشنواره فیلم کوتاه 8 میلی متری خرداد 1397 به یاد عباس کیارستمی برای فیلم «تزیینات گربه» شرکت کرد. نگار حسن زاده یک خواهر به نام نگین دارد. خواهرش در دانشگاه سوره تهران تحصیل می کند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سیاوش گرجستانی

اول تلاش نگار حسن زاده

نگار حسن زاده فعالیت هنری خود را با عکاسی آغاز کرد.سپس در داخل فضا سینما و تئاتر وجود داشتنگار حسن زاده اولین بازیگری خود را در سال 1386 در فیلم چاله انجام داد. چاله به کارگردانی و نویسندگی علی کریم ساخته شده و هنرمندان مشهوری چون مصطفی طاری، سینا رازانی، امیر طوسلی و افشین خورشید باختری در آن حضور داشتند. بعدها در سال 1388 در فیلم «سه و نیم» به کارگردانی نقی نعمتی بازی کرد. تقریبا یک سال بعد پیشنهاد بازی بیتابی بتا را پذیرفت. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی مهرداد بیتا می باشد. نگار حسن زاده در سینما با هنرمندان مطرحی چون فریبا کوثری و حامد بهداد برای فیلم بیتابی بتا همکاری داشته است. Bitabi Beta در سال 2013 منتشر شد. اولین همکاری سینمایی نگار حسن زاده با افشین هاشمی، فیلم «نشناس کوفته» در سال 1390 بود.

بیشتر بخوانید:  جانسو دره، بازیگر و مدل ترکیه ای

نگار حسن زاده در تلویزیون

نگار حسن زاده در سال 1372 در فیلم گاهی به پشت سرت نگاه کن نقش بردبار را بازی کرد. این فیلم به کارگردانی مازیار میری در ماه مبارک رمضان 1393 از تلویزیون پخش شد و اولین تجربه بازیگری نگار حسن زاده در تلویزیون است.یکی دیگر از کارهای این هنرمند در صدا و سیما مربوط به فیلم صبحگاهی استمینی سریال صبحگاهی ۲۰۱۸ به کارگردانی جواد میرزا آقازاده.

ازدواج نگار حسن زاده

از ازدواج این هنرمند اطلاعی در دست نیست.

مورد علاقه حسن زاده

این هنرمند نیز مانند سایر هنرمندان از طریق اینستاگرام با مخاطبان ارتباط برقرار می کند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی علیرضا خمسه

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …