بیوگرافی سوسن پرور + عکس

بیوگرافی سوسن پرور

سوسان پرور در 2 اسفند 1354 در شهر اراک به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر و لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. سوزان پرور در زمینه های مختلف هنری از جمله نویسندگی، کارگردانی و بازیگری در تئاتر، تلویزیون و فیلم فعالیت می کند. او همچنین فرصت حضور در برنامه های تلویزیونی مانند «بی سیت»، «خنده بازار»، «غذای خانواده» و «تهران قدیم» را دارد. معروف ترین اثر سوزان پارور در تلویزیون، بازار هانده است. این برنامه در سال 1390 به سرپرستی شهاب عباسی تهیه شد. مادر سوزان پرور بازنشسته از آموزش و پرورش است و او یک خواهر بزرگتر دارد.

آغاز کار سوزان پارور

سوزان پرور بازیگری در تئاتر را در سال 1993 آغاز کرد. وی در سال ۱۳۷۶ برای بازی در نمایش «بوی دست پدربزرگ» برنده جایزه دوم بازیگری جشنواره فیلم سمنان شد. اولین تجربه بازیگری سوسان پرور در یک فیلم تلویزیونی به نام بزنگاه بود. فیلم «بزنگاه» در سال ۱۳۸۶ به کارگردانی رضا عطاران کلید خورد. سوزان پارور با بازی در نقش فریده پارور در بزنگاه بسیار محبوب بود.او در این فیلم با هنرمندان مشهوری چون مرجان گلچین، حمید لولایی، رضا عطاران، علی صادقی و هنگامه حمیدزاده همکاری کرد.سوزان پرور تقریباً 12 سال پس از اولین حضورش در تلویزیون، برای بازی در «زندان زنان» منیژه حکمت انتخاب شد. از آثار سوزان پارور می توان به خوب و زشت، کلبه عمو پورنگ، شهر جیم، دزد و پلیس، مرغ تخم مرغ طلایی، پلکان چوبی، روز خنده دار، شب چله و میلاد اشاره کرد که می توان به سریال ها و فیلم ها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی محمد رسول صفری

ازدواج سوزان پارور

از ازدواج سوزان پرور اطلاعی در دست نیست، او در مصاحبه ای گفته است که نگران ازدواج است و همسر ایده علم فردی قد بلند، چهارشانه و خوش اندام است و در خانه محبوبیت جورج کلونی اسب سفید را دارد. . .

مصاحبه با سوزان پرور

کار اصلی من بازیگری و کارگردانی است. بالاخره در رادیو اراک کار کردم و حدود یک سال رادیو را مدیریت کردم. به عنوان یک دانش آموز، من به طنز و گروتسک علاقه مند بودم که آثار یوجین در یونسکو گواه آن است. به همین منظور پایان نامه کارشناسی ارشد خود را در رشته گروتسک ارائه کردم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مهسا مهجور

بازیگری من بیشتر خنده دار است.اصولاً دوست دارم مخاطب را سرگرم کنم، بنابراین ترجیح می دهم خودم را در فیلم های کمدی نشان دهمدوستان من به صورت تیمی در یک موسسه خیریه کار می کنند. اکثر دوستان من فیلمساز نیستند، من با آنها از طریق خیریه آشنا شدم. منبع اصلی درآمد من محدود به کار با عکس است. تئاتر هم کار می کنم اما تمرکز اصلی من بازی در تلویزیون و سینماست. برخی از رهگذران مرا بد نام می کنند. به نظر من رنگ صورتم متوسط ​​است. فکر می کنم اگر بتوانم با چشمانم دنیای اطرافم را ببینم و بوهای مختلف را از طریق بو تشخیص دهم، خیلی خوب می شوم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی امیرحسین رستمی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …