بیوگرافی محمد رسول صفری

محمد رسول صفری هنرمند تئاتر، تلویزیون و سینما در ۲۸ دی ماه در شهر کوم متولد شد. بازیگری از دانشگاه معماری و دارای مدرک لیسانس. محمد رسول صفری یکی از هنرمندان فعال عرصه هنر است که با سریال «شریف» به کارگردانی محسن شاه محمدی پا به عرصه تلویزیون گذاشت. از دیگر آثار این هنرمند می توان به سریال های «پس از یک لحظه»، «حبیب آقا»، «وقت بخیر»، «کلاه پهلوی برادر»، «کیمیا»، «میستر» و «هم جنان» اشاره کرد.

من همیشه عاشق فیلم بودم. تحصیلات من در این زمینه است. من مدرک بازیگری در هنرهای زیبا و لیسانس بازیگری از دانشگاه معماری دارم. بازیگری من از دوران مدرسه شروع شد و در تئاتر دانش آموزی بازی می کردم و هیچ دوست و مهمانی نداشتم. اولین کارم را با جواد افشار شروع کردم و با افتخار به او پیشنهاد بازی دادم و او هم قبول کرد. آنقدر مغرور و مطمئن بودم که وارد دنیای جدی بازیگری شدم. من خانواده ام را دوست دارم و همه چیز را مدیون آنها هستم. دوستان زیادی دارم و بیشتر اوقات فراغتم را با آنها می گذرانم.یکی از دوستان خوب من عباس غزالی است، او هنرمند با استعدادی استدایره دوستانم محدود است، نمی خواهم کسی را وارد زندگی ام کنم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی علی صبوری

بعد از چند فیلم تلویزیونی و سینمایی وارد سریال کلاه پهلوی شدی که پروژه بزرگی بود و هنرمندان زیادی داشت اما با وجود همه سوپراستارها و هنرمندان جا افتاده، نقش و نقش گرفتی. در مورد کلاه پهلوی صحبت کنیم. چگونه شروع شد؟ با وجود تعداد بی نهایت هنرمند، پروژه کلاه پهلوی کار آسانی بود. برنده شدن در همکاری با مرحوم ضیاءالدین دری برای من تجربه بزرگی بود. او در رشته سینما تحصیل کرد، به زبان ساده به فرنگ رفت و بازیگری را آموخت. زمانی که برای این سریال انتخاب شدم، در تئاتر آمادئوس کار می کردم. نقش اولم کوتاه بود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مژده لواسانی

بازی در نقش جاگرکی به خودی خود نقش چشمگیر و خاصی نبود اما با آقای دری صحبت کردم و از او خواستم که نقش بهتری به من بدهد. او همچنین اطمینان داد که عباس جیگرکی تلفیقی از اولین نقش من با عباس بود که مشخص شد.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …