بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۷۶ در تهران به دنیا آمد. او هنرمند سینما و تئاتر ایرانی اهل افغانستان است. فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی در تهران به دنیا آمد، وی دارای 5 خواهر و 1 برادر است.اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران هستند. فرشته حسینی از 9 تا 12 سالگی به عنوان بازیگر فعالیت کرد و در سال 1394 با فیلم برو وارد سینما شد. این فیلم موفقیت بزرگی برای او بود و عنوان بهترین بازیگر زن را در جشنواره فیلم مراکش به دست آورد.

شایعه رابطه فرشته حسینی و نوید محمدزاده از سال 1399 شنیده می شود و در فروردین 1400 فرشته حسینی در روز تولد نوید محمدزاده با عبارتی عاشقانه به استقبال او رفت که نوید در پاسخ “جان” گفت. سپس در تیرماه 1400 ازدواجشان را تایید کردند و فرشته حسینی عکس عروسی و نوید محمدزاده هم عکس نامزدی آنها را گذاشت.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بهدخت ولیان + عکس

فرشته حسینی در پاسخ به سوال شوخی یکی از مجریان تلویزیون طلع درباره تلاش برای تحقیر او در ایران گفت شاید باور نکنید.روزی که در سینما کار کردم تحقیرم نکرد، کارگردانان و هنرمندان ایرانی تشویقم کردند.

فرشته حسینی اگرچه در برنامه زنده تلویزیونی از هنرمندان و کارگردانان ایرانی دفاع کرده است، اما همواره از رفتار تبعیض آمیز مردم نسبت به مهاجران افغانستانی گله مند بوده است. به تازگی این هنرمند در توضیحی در فضای مجازی منتشر کرده است که جمله اش به این شرح است: او متولد افغانستان در ایران است. چه چیزی باعث می شود که فکر کنم نباید از حقوق بشر بهره مند شوم؟ چه کسی تصمیم می گیرد اتکا به نفس، حقوق برابر و استراحت را از من سلب کند؟ چه چیزی در من وجود دارد که شما را اینقدر اذیت می کند؟ او نوشت: هیچ مرزی نمی تواند آنها را از دوست داشتن و احترام به آنها باز دارد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی کاترین زتا جونز

فرشته حسینی در نشست خبری فیلم «گروه دختر» در پاسخ به این سوال خبرنگار افغانستانی که بازی در فیلمی با موضوع جنگ میهنی و ایرانی چه حسی دارد؟ او می گوید: احساس من نسبت به ایران و افغانستان فرقی نمی کند به خصوص اینکه در ایران به دنیا آمده ام.در کامنت ها خواندم برای حضور در فیلم جنگی ایرانی چه می کنید؟ فکر می کنم همه متوجه می شوند که وقتی در جایی بزرگ می شوید، نمی توان آن را از شما گرفتمن خودم را ایرانی می دانم چون اینجا درس خوانده ام و بزرگ شده ام و دوستانم در کنارم هستند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی علی ضیاء

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …