بیوگرافی بهروز بقایی

بهروز بگایی در سال 1332 در تهران به دنیا آمد و در استان گیلان تحصیل کرد. پس از اخذ دیپلم برای تحصیل در رشته بازیگری و کارگردانی به تهران رفت. در آنجا تحصیلات خود را در دانشکده هنرهای دراماتیک ادامه داد و پس از تئاتر موفق شد وارد سینما و تلویزیون ایران شود. بهروز بگایی کار خود را از سال 1352 آغاز کرد، در سال 1352 در برنامه لبخند بزرگ آقای گیل بازی کرد و بعد از آن در سال 1359 با فیلم «زمان زازن» وارد عرصه سینما شد. بهروز بیگایی کارهای سینمایی و تلویزیونی زیادی انجام داده است.بهروز بیگی همچنین با مسعود سام و بیژن بیرنگ که از موفق ترین کارگردانان ایرانی به شمار می روند همکاری نزدیک دارد.

بهروز بگایی از زندگی خانوادگی اش گفت، پدرم در یک شرکت فرانسوی زیاد کار می کرد و مدیر خرید آنجا بود. گاهی با پدرم می رفتیم در جنگل بازی و خوش گذرانی. وقتی به پول نیاز داشتیم از پدر و مادرم می گرفتیم. با این حال یادم هست که یک روز در مدرسه قهرمان فوتبال شدم و پدرم به من جایزه داد و من از او خیلی خوشحال شدم.پدرم به انشا اهمیت زیادی می داد، از یک طرف نسبت به خوشنویسی و ادبیات احساساتی بود، اتفاقا دست خطش هم بسیار زیبا بود، فرزندان بزرگترش مستقل درس می خواندند و والدین زیاد نگران نبودند. برعکس، اکنون والدین سعی کردند پسران خود را آموزش دهند.پدرم آدم معقولی بود. مثلاً وقتی به او گفتم رشته ام را عوض کن، هنر را انتخاب کن، مخالفت نکرد، نه تنها کمک کرد، بلکه پدرم هرگز ما را مجبور نکرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی چارلی چاپلین

پدرم فقط یک بار مرا تنبیه کرد. آنها به خاطر اعمال ناشایست من و از دست دادن خواهرم در خیابان هستند. پدرم با شنیدن این حرف عصبانی شد و به من سیلی زد. ما بچه ها با پدرمان خیلی دوست بودیم و همیشه با هم خوشنویسی می کردیم، حتی با هم خیلی کتاب می خواندیم و تخته نرد بازی می کردیم. ما هم سفر کردیم و یکی از سفرهایی که به یاد دارم سفر شمال بود. من نمی توانم راحتی آن را با هیچ چیز دیگری مقایسه کنم.

بهروز بگایی شب 27 آبان ماه امسال دچار سکته قلبی شد و در بیمارستان بستری شد. زمانی که قرار بود سالاد را در فصل هملت بازی کند، قبل از ورود به تئاتر سنگل دچار سکته مغزی و سکته قلبی شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سعید داخ

من در یکی از زیباترین و شگفت‌انگیزترین مکان‌های دنیا بودم، آن‌قدر رنگارنگ بود و برای رفتن به آنجا آنقدر هیجان‌زده بودم که حتی صبرم را از دست دادم و دست ناخودآگاهم را رها کردم تا سرم و تجهیزات پزشکی را بیرون بیاورم.جالب اینجاست که همه این اتفاقات در یک صدم ثانیه رخ داده است.بهروز بگایی توضیح می دهد که بسیاری از هنرمندان سفر را انتخاب می کنند و برخی از آنها به عنوان میوه فروش بسیار سخت زندگی می کنند. من می گویم کار شرم آور نیست اما آیا بعد از این همه سال کار، وقت کافی برای حمایت از دستگاه های فرهنگی و هنری نیست؟ بهروز بگایی در حال ساخت سفرنامه رامبد جوان و خندوانه جوان است، اما می گوید در آینده برنامه کودک و نوجوان را در شبکه دو انجام می دهد، بنابراین سری جدید خندوانه را کار نمی کند. .

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی الهام شعبانی +عکس

ازدواج بهروز بکایی

بهرنگ پرستو گلستانی یک همسر سابق و یک پسر هنرمند به نام بهرنگ دارد.بهرنگ هنرمند حرفه ای است و موسیقی را خوب می شناسد.بهرنگ بهروز بهرنگ توضیح داد که به مهارت های پسرش افتخار می کند.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …