بیوگرافی بهروز پرستویی

بهروز پرستویی هنرمند جوان کشور فرزند پرویز پرستویی اسطوره بازیگری ایران است. بهروز پرستویی شباهت زیادی به پدرش دارد. بهروز پرستویی یک خواهر به نام سمیرا نیز دارد. بهروز پرستویی اولین بار در کودکی در فیلم آژانس شیشه ای بازی کرد. ابراهیم خاتمی کیا با دیدن بهروز پرستویی با بازی پرویز پرستویی او را برای ایفای نقش ابودر پسر کوچک حاج کاظم انتخاب کرد و سپس در سریال قهرمانان نمی میرند بازی کرد. بهروز پرستویی به دلیل شباهت به پدرش در سریال هما ژن نقش پدرش را بازی کرد.

بهروز پرستویی در 40 سال حضورش در سینما و تلویزیون هرگز روی صحنه بازیگری نرفته است، بنابراین مشخص است که علاقه چندانی به بازیگری ندارد و بعید است در آینده تصمیم جدی برای ادامه بازیگری بگیرد. ، اما به دلیل شباهت او همچنان یک بازیگر محسوب می شود، پدر را در نقش یک پسر یا یک جوان می بینیم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی محمد رسول صفری

امروز اخبار مربوط به پسرم بهروز پرستویی در فضای مجازی بحث داغی را در سریال هم جن به کارگردانی آقای مصطفی کیایی عزیز به راه انداخت.نظرات و اخبار مربوط به این موضوع را خواندم. مثلا: چقدر پدر و پسر شبیه هم هستند. پسر از بابا بهتره من کنجکاو بودم برای اینکه سوء تفاهم نشه و درست توضیح بدم پست رو منتشر نکردم. اما متاسفانه گاهی اوقات عزیزانم نمی توانند روی خواندن پست هایشان تمرکز کنند، بازخورد را از کجا گرفتم: خوب، این شغل چه تفاوتی با آقای بورن و آقای بورن دارد؟ ما فارغ التحصیلان هنر زیادی داریم که به این فرصت ها دسترسی ندارند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ونتورث میلر بازیگر آمریکایی

البته آقای مصطفی کیایی در اظهارات خود توضیح می دهد که دلیل انتخاب پسرم در این سریال تنها به این دلیل بوده که هنرمند نقش رویا تیموریان جوان یعنی درنا مدنی شبیه من بوده است. ناگفته نماند که بهروز پرستویی به دلیل شباهتش به پسر کوچکم بهروز پرستویی و دخترم هارود در سریال پهلوانان در آژانس شیشه ای هم بازی کرد. دوست عزیزم آقای محمد بیک به دنیا آمد، آنها در انتظار دو فرزند بودند، دلم می خواست لنگ نزنند و سه راه بازی کنند.اگر برای حضور او در عرصه بازیگری برنامه ریزی کرده بودم، خیلی از او حمایت می کردم و به اندازه افراد بی ارتباط از هنرش حمایت می کردم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی عمارتفتی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …