بیوگرافی شیرین اسماعیلی

شیرین اسماعیلی در 3 دی ماه 1360 در تهران به دنیا آمد. شیرین اسماعیلی هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون است. اولین حضور او در تئاتر در کافه مک آدام به کارگردانی محمود استادمحمد بود. شیرین اسماعیلی با ایفای نقش در سریال «بار بر» شهرام شاه حسینی بیش از هر زمان دیگری در تلویزیون حضور پیدا کرده است. او از دوستی اش با شهرام شاه حسینی گفت، دوستی که از سال 1389 زمانی که شاه حسینی برای دیدن برنامه کافه آقای مک ادم آمد شروع شد.

آن زمان البته بیشتر جذب بازیگری در تئاتر بودم، چون شرایط بهتر از الان بود، متأسفانه نمی دانم چرا شرایط زندگی و حتی کیفیت تولیدات تئاتری به مرور زمان بدتر شده است. بسیاری از هنرمندان از این وضعیت گلایه کرده اند و امیدوارم این وضعیت اصلاح شود. بعد از دیدن بازی من در این نمایش، آقای شاه حسینی به من پیشنهاد داد که دوباره در این سریال بازی کنم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی دانیال حکیمی

تصویربرداری مقدماتی سریال شروع شد اما بنا به دلایلی تمام نشد، بعد از مدتی از من برای حضور در سریال دعوت کرد، متأسفانه نقش من را در این سریال تغییر داد و از استاد خواستم. شاه حسینی بهتر بود این نقش را بازی می کرد، من این کار را نکردم، او هنرمند دیگری را جایگزین من کرد و من را به عهده گرفت و در نهایت «همه چیز آنجاست» اولین تجربه حقوقی همکاری ما شد.

شیرین اسماعیلی اولین سریال خانگی خود را با بازی در نقش عروس فرهاد صبوری (مهدی پاکدل) در خم جن تجربه کرد و بازی او تماشاگران را مجذوب خود کرد. شیرین اسماعیلی پرویز پرستویی، خدیدا تهرانی، مسعود رایگان، مهدی پاکدل و … در این سریال حضور دارند. بازی با هنرمندان مشهوری مانند

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مهناز افشار

هیچ منبع رسمی برای ازدواج شیرین اسماعیلی وجود ندارد اما با توجه به صفحه اینستاگرام این هنرمند و عکس ها و توضیحات منتشر شده مشخص است که وی متاهل است و همسرش مهدی صباغی کارگردان تئاتر است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …