بیوگرافی کتانه افشاری نژاد

کتانه افشاری نژاد متولد 1352 است. او تجربه بازیگری خود را از سال ۱۳۷۰ با سریال رستاک آغاز کرد. سریال گمشده به کارگردانی رضا کریمی آخرین کار تلویزیونی اوست که در آن نقش مادر ترنج را بازی کرد. کتانه افشاری نژاد علاوه بر بازیگری در رادیو نیز صحبت می کند و در حال حاضر بیشتر روی صحنه تئاتر کار می کند. وی دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران است. او فعالیت خلاقانه خود را در مدرسه آزاد به مدیریت امین تازک آغاز کرد و در آنجا تحصیل کرد. وی همچنین از دانشکده کارگردانی فیلم انجمن فیلم جوانان فارغ التحصیل شد. کتانه افشاری نژاد بازی در فیلم رستاک را از سال 1370 آغاز کرد، اما چون نتوانست با هنرمندان و همکارانش جایگاه خوبی در قلب مردم پیدا کند، ترجیح داد به کار خود در تئاتر ادامه دهد. از جمله کارنامه ها و نقش های قابل توجه او در سریال گمشده می توان به چهارشنبه 19 مه و چتری برای روز اشاره کرد. کتانه افشاری نژاد اولین حضور خود در تلویزیون را در سال 1384 با بازی در فیلم نسیم وصل محسن شهابی انجام داد.همکاری با بازیگرانی چون رضا سعیدی، قربان نجفی، مریم بوبانی و عبدالرضا زهرا کرمانی می تواند به تجربه او بیفزاید.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی جواد خواجوی کمدین، دوبلر و بازیگر

چهارشنبه 19 اردیبهشت

او با بازی در این فیلم مهارت خود را در این نقش نشان داده و توانسته به خوبی در بین تماشاگران سینما بدرخشد. او روز چهارشنبه 29 اردیبهشت با بازی در این فیلم توانست تجربه بازیگری خوبی را کسب کند. او در این فیلم با وحید جلیلوند همکاری کرد و به همراه امیر آقایی، نیکی کریمی، برزو ارجمند، حشمت آرمید تجربه خود را افزایش داد و توانست خود را به سینما معرفی کند. کتانه افشاری نژاد در سال 1392 برای سینما و تلویزیون تلاش زیادی کرده است و در این فیلم به خوبی بازی کرد.

منبع کتانی افشاری نژاد

کتانه افشاری نژاد در این سال ها تجربه همکاری با هنرمندان زیادی را داشته است و علاوه بر فیلم پر استقبال چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395، در سریال گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی بازی کرد. او با بازیگرانی چون پیمان بازگی، بهنام تشکر، ستاره اسکندری و فریبا نادری همکاری داشته است. در بین هنرمندان دو برابر بیشتر با سعید داخ کار کرد. بیشتر آثار هنری افشاری نژاد در فیلم های تلویزیونی است.به همین دلیل بهتر است او را بیشتر به عنوان یک هنرمند تلویزیونی بشناسیمالبته او به صورت حرفه ای در صنعت سینما نیز فعالیت می کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی آتنه فقیه نصیری

ازدواج کتانه افشاری نژاد

تاکنون خبری از ازدواج این هنرمند در دست نیست و معتقدیم این هنرمند 45 ساله و مجرد است.

کتانه افشاری نژاد اولین بار در سال 1382 وارد عرصه سینما شد و در فیلم من بن لادن نیستم به کارگردانی احمد طالبی نژاد در کنار غلامحسین لطفی، ابراهیم آبادی و قاسم زارع بازی کرد. سال 1395 در سینما و تلویزیون پرمشغله بود و مهمترین کار سال بازی در فیلم سایه تنه به کارگردانی بیژن شکرریز بود. ظاهراً پس از اولین تلاشش در سینما نتوانسته در مقایسه با دیگر هنرمندان هنرنمایی کند و پس از آن می خواست به تئاتر ادامه دهد. وی گفت: من در تئاتر هستم و به آن علاقه دارم، درآمدی از تئاتر نیست، اما تئاتر را دوست دارم. گروه تئاتر.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی امیر جدیدی

فیلم های کتانی افشاری نژاد

چهارشنبه 19 اردیبهشت

دختران

داشتم به یه چیزی فکر می کردم و یادم می رفت

من بن لادن نیستم

این زن حرف نمی زند

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …