بیوگرافی جواد خواجوی کمدین، دوبلر و بازیگر

بیوگرافی جواد خواجوی کمدین

جواد خواجوی کمدین، بدلکار و بازیگر در خرداد 1371 در مشهد به دنیا آمد. وی تحصیلات خود را در رشته سینما به پایان نرساند، اما فعالیت خلاقانه خود را با نوشتن چندین قسمت از برنامه «دیرین دیتین» آغاز کرد. در نوامبر 2014 با دوبله و صداگذاری کلیپ های خنده دار در فضای مجازی به شهرت رسید. او همچنین با خندوانه همکاری داشته است. خواجوی پیش از این در چندین سریال خانگی حضور داشته است.

خلاصه ای از زندگی نامه جواد خواجوی

نام: جواد خواجوی

تاریخ تولد: ژوئن 71

محل تولد: مشهد

شغل: بدلکار، بازیگر

سابقه کار: 96 تاکنون

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی پروانه معصومی

بیوگرافی جواد خواجوی

جواد حاجوید در مشهد به دنیا آمد. مادرش تهرانی و پدرش اهل یکی از شهرهای اطراف مشهد است. او در یکی از مصاحبه هایش گفته بود که الان بین مشهد و تهران رفت و آمد دارد. جواد خواجوی بازیگر و بدلکار مشهدی است که با انتشار کلیپ هایی در صفحه اینستاگرامش طرفداران زیادی پیدا کرده است.

هدف او از این کلیپ های خنده دار این است که مردم را برای دقایقی خوشحال کند و همچنین آنها را با کلمات و عبارات مشهد آشنا کند.جواد حاجوی علاوه بر دوبله و دوبله فیلم، صحنه های کمدی را نیز در مشهد اجرا می کند.

بیوگرافی جواد خواجوی

آغاز فعالیت هنری جواد خواجوی

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی آدرینا صادقی + عکس

جواد خواجویی که فعالیت خلاقانه خود را به عنوان نویسنده و کارگردان آغاز کرد، یکی از نویسندگان انیمیشن طنز «دیرین دیرین» بود. او حدود 2 سال به دلیل خدمت سربازی کار نکرد و سپس در سال 1393 فعالیت خود را در شبکه اینستاگرام آغاز کرد.

جواد خواجوی کار خود را در تئاتر به عنوان نویسنده و کارگردان آغاز کرد و از نویسندگان سابق بود. کار جدی جواد خواجوی از آبان ماه 1395 با دوبله یک کلیپ و قرار دادن آن در صفحه شخصی خود آغاز شد و به تدریج صفحه شخصی وی هزاران کاربر را به خود اختصاص داد.

خندوانه با توجه به موفقیتی که در دوبله داشت، از او دعوت به همکاری کرد و به این ترتیب چندین ویدیوی فوتبالی را با قرارداد برای جام جهانی 2018 دوبله کرد. او می گوید تمام کارش معطوف به خانواده است و یکی از دلایل محبوبیت صفحه اش این است که والدین می توانند لحظاتی با این کلیپ ها از فرزندانشان لذت ببرند. او همچنین در فیلم «سرباز» بازی کرد.

ازدواج جواد حجاوی

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بهنام شرفی+ عکس

جواد حاجوی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …