بیوگرافی چاعاتای اولوسوی

چااتای اولوسوی در 23 سپتامبر 1990 در منطقه باگرکوی استانبول به دنیا آمد. چااتا ملیت بوسنیایی-بلغاری است. مادرش بوسنیایی، پدرش ترک الاصل است که از بلغارستان به ترکیه نقل مکان کرده است. پدرش آیلین اولوسوی به عنوان منشی در یک کارخانه ریسندگی کار می کرد و مادرش رفیع اولوسوی به عنوان منشی در همان کارخانه ریسندگی کار می کرد. چاتای همچنین یک برادر کوچکتر به نام آتالای دارد که در لندن تحصیل می کند. اولوسوی چااتای پس از پایان موفقیت آمیز دبیرستان تحصیلات خود را در رشته برنامه ریزی و محوطه سازی در دانشگاه استانبول ادامه داد. او علاوه بر تحصیل در رشته گیتار، به عنوان مدل نیز فعالیت می کند. چاتای از 19 سالگی و در دوران دانشجویی به طور جدی حرفه مدلینگ را آغاز کرد و در سال 2010 در مسابقه مدلینگ که در ترکیه برگزار شد برنده شد و به عنوان بهترین مدل سال انتخاب شد. چاوشای اولوسوی به بازیگری نیز علاقه داشت، به همین دلیل در کلاس های آیالا الگان شرکت کرد و بعداً برای بازی در فریحا انتخاب شد. اولوسوی در سال 2016 خانه ای در سانتا مونیکا، کالیفرنیا خرید، اما هنوز در استانبول زندگی می کند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی داریوش موفق

چاگاتای اولوسوی اولین بار در سریال من فریها را صدا می زنم در نقش امیر ساراف اوغلو با بازیگرانی چون هازال کایا، جیدا آتش، دنیس اوور و وحیدا پارچین جلوی دوربین رفت.فصل 1 و 2 این سریال با استقبال خوبی روبرو شد، اما پس از پایان فصل دوم، به دلیل جدایی از هنرمند اصلی، هازل کایا، بینندگان به شدت کاهش یافت و پس از 13 قسمت به دلیل رتبه پایین لغو شد. عقاب های آناتولی نیز اولین تجربه سینمایی اولوسو چااتای بود. در سال ۲۰۱۲ در فیلم کوتاه «پارانویا» بازی کرد. در سال 2013-2015، Chaatai ​​Olusoy در سریال تلویزیونی “دریا و مد” به همراه سرنا ساریکایا بازی کرد. Tides اقتباسی از سریال آمریکایی به نام O.C. اولوسوی چااتا با بازی در نقش یامان کوپر در سریال جزر و مد توانست توجهات را به خود جلب کند و می توان گفت این سریال باعث درخشش بیشتر او شد. علاوه بر این، شایعاتی در مورد رابطه عاشقانه اولوسوی و سرنا ساریکایا وجود داشت.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه امیر رضا دلاوری

وی در سال ۲۰۱۵ در مراسم اهدای جایزه «پروانه طلایی» عنوان بهترین هنرمند مرد ترکیه را دریافت کرد. اثر دوم در فیلم جونون عسل است که لیلا در آن نقش لیدیا و بریش ایاز را بازی می کرد.جدای از این در فیلم دلیبال موتلو سرامفی با خواندن آهنگ شکستی بینستی در بین اهالی موسیقی شهرت زیادی پیدا کرد.معروف ترین و پربیننده ترین سریال تلویزیونی که چاوشای اولوسوی در آن نقش آفرینی کرد سریال تاثیرگذار در سال 2016 بود. پس از این همه شهرت، شرکت تولید فیلم نتفلیکس که تا آن زمان در ترکیه فعال نبود، از چاتای اولوسوی خواست تا همکاری کند و چاتای این پیشنهاد را پذیرفت. آخرین بازی اولوسوی بازی در نقش هاکان در سریال Korgoo بود که با دریافت پانصد هزار لیر ترکیه برای هر قسمت از این سریال، Caatay را به گران ترین هنرمند ترکیه تبدیل کرد. از سال 2016، اولوسو در اولین تیزر با برند لباس کالینز و مدل ویکتوریا سیکرت تیلور هیل حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مهسا مهجور

این هنرمند مجرد است اما چندین دوست دارد. جالب اینجاست که دخترانی که با آنها رابطه داشت معمولا بزرگتر از او بودند. جاتای اولوسوی 21 ساله در سال 2011 با جیدا گونا یکی از هنرمندان سریال فریحا رابطه یک ساله داشت. گفته می شود چااتای پس از طلاق افسرده شده است.اولوسوی بعدها با سلین بورونکای که 15 سال از او و مدیر برنامه بزرگتر است رابطه برقرار کرد و این رابطه در سال 2013 به پایان رسید.در سال 2014 با سرنا ساریکایا، همبازی اش در فیلم جزر و مد، رابطه برقرار کرد و بعداً با والیبالیست ترکیه ای یوزگه اورتوز دوست شد. اولوسوی در سال 2016 رابطه کوتاهی با دیار اونار مجری اخبار ورزشی داشت و از سال 2018 با دودویگو ساریشین هنرمند ترکیه ای رابطه داشت.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …