بیوگرافی عرفان ناصری

عرفان ناصری هنرمند مشهور تئاتر در 4 آذر 1365 در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک بازیگری است و در چندین فیلم جنجالی و پرفروش خارج از تئاتر بازی کرده است. عرفان یک برادر بزرگتر به نام ناصری علی دارد. عرفان ناصری با بازی های بسیار خوبش در تئاترهای مختلف در بین هنرمندان شناخته شده است و پیشنهادهای زیادی در سینما و تلویزیون به او داده شده است. اولین تجربه بازیگری عرفان ناصری در سال 1389 با رویا تیموریان، پگاه آهنگرانی، شبنم مقدمی، فرزین محدث و … بود. آنچه را می توان مهم ترین اولین فیلم عرفان ناصری نامید، فیلم سد معبر در سال 2015 به کارگردانی محسن کرایی بود.

این فیلم برنده جوایز بسیاری از جمله جایزه بهترین فیلم جدید در جشنواره بوسان شد. صد معبر فیلمی اجتماعی با بازی عرفان ناصری حامد بهداد، باران کوثری و محسن کیایی در نقش های خوبی است.فیلم کمدی کلاس احساسی تجربه خوبی برای عرفان ناصری بود که توانست در این فیلم در کنار بازیگرانی چون رضا عطاران، بهاره رهنما و آزاده صمدی ایفای نقش کند.داستان عاطفی فیلم درباره مردی است که همسرش به تازگی فوت کرده و در یک قبر دو طبقه دفن شده است اما پس از مدتی متوجه می شود که فرد دیگری در این مقبره دفن شده است و در ابتدا یک داستان کمدی است. .

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ابوالفضل پورعرب

از دیگر فیلم های عرفان ناصری می توان به تعطیلات حسرت به کارگردانی پوریا آذربایجان در سال ۱۳۹۵ اشاره کرد. بابک حمیدیان، مینا ساداتی، بهنام تشکر و محسن کیایی در کنار عرفان ناصری. جشن گمگشته ها توانسته زندگی افراد مختلف را به زیبایی به تصویر بکشد.این جدیدترین فیلم با بازی عرفان ناصری و کارگردانی و نویسندگی محسن گرا و محمد داودی در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با استقبال منتقدان روبرو شد. داستان Bey All درباره زنی است که پس از سال ها برای بازپس گیری حقوق از دست رفته خود به روستای زادگاهش باز می گردد، اما پس از ورود به روستا با حادثه ای مواجه می شود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی نازنین هاشمی

عرفان ناصری نیز در این فیلم در کنار پرویز پرستویی عزیز، خدیها تهرانی، باران کوثری، هادی حجازی فر و … بازی می کند.عرفان ناصری هنرمند جوان و خوش آتیه سینمای ایران در سریال ملکه گدا در نقش داریوش پسر عموی دلداده پیشه به همراه شبنم قربانی بازی کرد.ملکه گدا اولین بازیگری عرفان ناصری در صنعت سینمای خانگی به کارگردانی حسین سهیلی و تهیه کنندگی فیلیمو است. عرفان ناصری نیز یکی از عوامل این برنامه در فصل اول استعداد یابی بود.

عرفان ناصری بازیگری پشیمان است که از زندگی شخصی اش خبری نمی شود. گویی سعی در جداسازی زندگی شخصی و حرفه ای دارد. برخی منابع می گویند عرفان ناصری مجرد است و برخی دیگر می گویند او در سال 2018 با زنی به نام وصل ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بهزاد رحیم خانی

.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …