بیوگرافی داریوش موفق

بیوگرافی داریوش موفق عکس های داریوش مواک

داریوش موفق، هنرمند تلویزیون و تئاتر، متولد 1348 در تهران. او در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک روان نقش تحد کرگی را بازی کرد. پس از فارغ التحصیلی در رشته گرافیک، وارد دانشگاه تهران شد و در رشته تئاتر تحصیل کرد. اما تحصیلات خود را در این رشته به پایان نرساند و مدرک علمی نگرفت. او از جوانی در صنعت تئاتر فعالیت کرد و شروع به کار کرد تا به یکی از موفق ترین هنرمندان تئاتر سال های اخیر تبدیل شود.

آثار سینمایی داریوش موفق

داریوش معافک اولین فیلم خود را در سال 2006 در فیلم هملت، شازده کوچولو دانمارک به کارگردانی رضا بابک ساخت. بازی در این فیلم با بهره مندی از بازی های دیگر او یعنی سریال «ما فرشته نیستیم» خوب نیست اما تجربه خوبی برای اوست.او در این فیلم در کنار هنرمندانی چون لیلی رشیدی، جمشید جهان جناد، بهرام شاه محمد لو و پرستو گلستانی بازی می کند.یکی از کارهای برجسته این هنرمند این است که در کارنامه بازیگری خود هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است، اما بهتر است او را یک هنرمند سینما مشابه اکثر آثارش بدانیم که شامل 70 درصد آثار و 29 درصد می شود. از آثار او در تلویزیون است.عنوان مرگ یک فروشنده، باغ آلبالو، هملت و شازده کوچولو دانمارک، هملت و فراتر از آن در دو فیلم ظاهر شده است. فیلم های تلویزیونی. او در مجموعه های تلویزیونی «ما فرشته نیستیم» و «هشت بهشت» بازی کرد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی آرون افشار خواننده جوان پاپ ایرانی

آثار تلویزیونی داریوش موفق

داریوش موافک در سال 2013 در سینما و تلویزیون بسیار فعال بود و در تولیدات مهمی به ایفای نقش پرداخت. او در سه فیلم و سریال مهم بازی کرد و با آنها محبوبیت بیشتری پیدا کرد. از جمله آثار مهمی که او بازی کرد می توان به ما فرشته نیستیم، فلورا سام، آش بهشت ​​سعید علم متولد شده و مرگ دلال نادر برهانی ماران اشاره کرد. سریال ما فرشته نیستیم یکی از آثار مهم این هنرمند محسوب می شود.او در سال 1392 در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش اصلی پرداخت و با مهارت خود در میان مردم شناخته شد و توانست آن را به مخاطبان تلویزیون ارائه دهد.این هنرمند در سال 93 علاوه بر بازی در مجموعه تلویزیونی «ما فرشته نیستیم» در سریال «هشت بهشت» نیز بازی کرد. او این بار با کارگردان سریال سعید علم و در کنار آن هنرمندانی چون فرهاد بشارتی، فرج الله گل سفیدی، علیرضا جعفری و مهدی ساکی همکاری می کند. داریوش مفک در این سال ها با هنرمندان زیادی و بیش از همه با لیلی رشیدی کار کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بهنام شرفی+ عکس

سریال خاتون

داریوش موافک در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک روان نقش گرگی را بازی کرد. یکی از سریال های جدید تینا پاک روان، این سریال درام اجتماعی است که در دهه 1320 در زمان حمله متفقین به ایران اتفاق می افتد. قهرمان این سریال زنی مستقل و قوی است که در طول زمان با مشکلات مختلفی روبرو می شود. داریوش موافک در این سریال نگار جواهریان، مرجان متقی، بابک حمیدیان، شبنم مقدمی، رضا بهبودی، اشکان خطیبی، ستاره پسیانی، علی فروتن، مهتاب شروتی، غزل شاکری، مهران مدیری و… به ایفای نقش پرداختند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سوهبا شرافتی، عکس های سوهبا شرافتی و اینستاگرام

جوایز داریوش موفق

این هنرمند در سال 1366 برنده بازیگری در جشنواره تئاتر فجر در سریال «شب های آوینیون» شد و همچنین برنده جایزه درجه یک بازیگری جشنواره تئاتر دانشجویی شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی پدرام کریمی مجری رادیو و تلویزیون

آفرینش: بخش زندگینامه هنرمندان روکش

.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …