بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار در سال 1356 در تهران به دنیا آمد. هنرمند سینمای ایران. مهنار افشار بازیگری در عشق گمشده را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و سپس با بازی در فیلم دوستان علی شاه خاتمی و شور عشق به کارگردانی نادر مقدز در سال ۱۳۷۷ به شهرت رسید. شباهت او به خواننده معروف گوگوش در ابتدای کارش توجه رسانه ها را تحت تاثیر قرار داد. مهناز افشار در دهه 80 به یکی از تاثیرگذارترین چهره های سینمای تجاری ایران تبدیل شد و در سال های پایانی این دهه با حضور در فیلم های کارگردانان مختلف سعی کرد به چهره ای مشهور تبدیل شود. تلاشی که منجر به دریافت جوایز و تقدیرهای متعدد از سوی منتقدان و جشنواره های داخلی شده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بازیگران سریال نون خ 3 + عکس بازیگران سریال نون خ 3

مهنار افشار در سال 1372 در 37 سالگی با محمد یاسین رامین در خرداد ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر به نام لیانا بود.

مدیر عامل شرکت داروسازی رشد آقای محمد باسین رامین در مرداد ماه ۱۳۹۵ به دلیل اختلاف ۶ میلیارد دلاری با جمعیت هلال احمر بازداشت شد. یکی دیگر از دلایل دستگیری وی واردات شیر ​​نجس بود که وی بارها آن را تکذیب کرد.پس از انتشار این خبر، مهناز افشار به دلیل اقدام همسرش به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و نابینا شدن و مرگ برخی نوزادان را نتیجه استفاده عامل جنایت از شیرخشک دانستند.

افشار بعداً به این اتفاقات واکنش نشان داد و گفت: آوردن شیر خشک نجس جرمی نیست که بتوانیم از آن چشم پوشی کنیم. من آنچه در مورد همسرم گفته شد را تکذیب نکردم، زیرا گفته می شود فردی که شیرخشک را تزریق می کند مجرم است و باعث مرگ بچه ها شده است. او در پرونده همسرم 7 ماه است که در زندان است، پرونده هنوز مفتوح است. ممکن است به اتهاماتش محاکمه شود، اما بگذارید محاکمه شود و بعد ببینید به چه جرمی محاکمه شده است. سرانجام در سال ۲۰۱۸ یاسین رامین به ۱۷ سال حبس تعزیری و ضبط ۲ میلیون یورو محکوم شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی رزیتا غفاری

مهناز افشار با اعلام این اتفاق در مهر 2018 از طلاق خود از یاسین رامین خبر داد.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …