بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی هنرمند سینما در 23 شهریور 1359 در آبادان به دنیا آمد. لیندا کیانی یک خواهر و 4 برادر دارد و تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در رشته فلسفه به پایان رسانده است. او فعالیت خلاقانه خود را با شرکت در دوره های آموزشی بازیگری به رهبری محمدرضا شریفی نیا آغاز کرد. شریفی پس از این مدت در سریال ساعت شنی با معرفی نیا هنرمند شد و با بازی در نقش مهتاب در این سریال توجه سینمادوستان را به استعداد و هنر بازیگری خود جلب کرد. لیندا کیانی در سریال های زیادی مانند ساعت شنی، روز حسرت و اینسپاس بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی تمام بازیگران سریال گاندو 2 + عکس های بازیگران سریال لوتی

لیندا کیانی به همراه هنرمندانی که برای مسابقات قهرمانی جهان 2014 به برزیل سفر کرده بودند در اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان که در ورزشگاه آرنا دا بایسادا شهر کوریتیبا ایران برگزار شد، شرکت کرد. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

فیلم هایی که به من پیشنهاد می شود به قدری ساده هستند که ترجیح می دهم یک سریال تلویزیونی خوب ببینم تا یک فیلم معمولی.الان خیلی از بازی در فیلم می ترسم، خیلی به پیشنهادهای سینمایی ام فکر می کنم، درس می خوانم و هر بار که نمایشنامه ای به دستم می رسد بهتر است نروم.من احساس می کنم ذره بین بسیار قدرتمندی از کار انسانی در فیلم وجود دارد و مهم نیست که چقدر خوب باشید، می توانید کمبود کار دیگران را زیر سوال ببرید. بارها بوده که به خاطر یکی دو فیلمم مورد انتقاد قرار گرفته ام که خیلی بد بودند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی یوسف صیادی

من نسبت به تیم بسیار احساساتی هستم، به فیلمنامه و همچنین بازیگرانی که با آنها کار خواهم کرد نزدیک می شوم. وقتی می بینم بازیگران درجه یک تلویزیون پیشنهاد بازی در تولیدات سیروس مقدم را می پذیرند، چرا باید بیایم و ریسک کنم و چیزی را بپذیرم که قرار نیست فیلم جذابی شود؟

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …