بیوگرافی رزیتا غفاری

رزیتا غفاری در سال 1351 در تهران به دنیا آمد. او بازیگری را از سال ۱۳۷۴ آغاز کرد و چندین فیلم را در کارنامه خود ثبت کرد. پدربزرگ و مادربزرگ رزیتا از جمله مهاجران باکویی بودند که به ایران آمدند و در ایران ساکن شدند. رزیتا غفاری همچنین کارگردانی چندین انیمیشن کوتاه و عضو شورای آصفایی ایران را نیز در کارنامه دارد. رزیتا غفاری نیز در گفتگو با شبکه پنج گفت که در حال یادگیری اسکی نیز هست. یکی از ویژگی های این هنرمند این است که محدودیتی ندارد، اگرچه در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام فعال است اما به دور از هیاهوی خلاقیت زندگی می کند. رزیتا متاهل است و یک دختر دارد.

ازدواج رزیتا غفاری

رزیتا غفاری چند سالی است که ازدواج کرده و یک فرزند دارد. وی با عباس صالحی چهره پرداز کشور ازدواج کرده است. عباس صالحی چند سالی است که به همراه همسرش در تورنتو کانادا زندگی می کند و به تحصیل در رشته نقاشی چهره پرداخته است. اقامت طولانی مدت آنها به این معنی است که فرزندشان در آنجا به دنیا می آید و تا زمانی که بزرگ شود چندین سال در تورنتو زندگی خواهد کرد. تارا تنها فرزند این زوج هنری است.او در سال 2006 در تورنتو کانادا به دنیا آمدپس از مدتی به ایران بازگشتند و رزیتا غفاری کار خلاقانه خود را از سر گرفت.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی علیرضا خمسه

اولین کار در تلویزیون است

رزیتا غفاری بازیگری در تلویزیون را از سال 1374 در مجموعه تلویزیونی «در پناه تو» آغاز کرد. این فیلم یکی از فیلم های محبوب آن زمان، شروعی قوی به رزیتا غفاری داد. زمانی که خانم غفاری می خواست در مسابقه شخصیت پردازی شرکت کند، پدرش با او اختلافات زیادی داشت، اما زمانی که او برای ایفای نقش در سریال پذیرفته شد و چهره برنده این عرصه شد، اختلافات و موانع کمتر شد. یکی از دلایل آشکار شدن سریع چهره پیروز رزیتا، همکاری با هنرمندان سریال بود. این سریال به کارگردانی حمید امیشمه ساخته شد و ثریا قاسمی، پارسا پیروزفر، لعیا زنگنه و حسن پورشیرازی از چهره های مطرح آن دوران بودند که به محبوبیت این هنرمند کمک زیادی کردند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی رویا تیموریان + تصاویر

پس از اولین حضور رزیتا غفاری در فیلم در پناه تو، اولین بار در هتل مقوا به کارگردانی سیروس الوند در کنار بازیگرانی چون امین حیایی، فرج حضور یافت. نعمتی و بیتا فرهی.بازی کرد و توانست تجربه خوبی از کار با این هنرمندان کسب کند. بر اساس اظهارات خانم غفاری، وی در 15 سال گذشته 4 عمل جراحی فک و دندان و پیوند استخوان به دلیل اشتباهات پزشکی انجام داده است. متأسفانه مشکل به همین جا ختم نشد، خانم غفاری متوجه شد که سینوس هایش باز شده و دیواره هایش آسیب دیده است و به سرعت عمل شد.

این خانواده هنرمند در همه ابعاد زندگی سالمی دارند. او می گوید: من و خانواده ام سبک زندگی سالمی داریم، هم از نظر غذا، هم فکر و هم از جنبه های دیگر زندگی. زیرا زندگی سالم تأثیرات خوبی می دهد و آسایش را به ارمغان می آورد که این نعمت بزرگی است. بعد از این صحبت ها غفاری با بیان اینکه در 40 سالگی احساس می کند یک زن 30 ساله است، گفت: این احساس دو دلیل دارد، اول اینکه همسرم هر چه می خواهم به من می دهد و خیلی به من علاقه دارد. دوم اینکه مردم هر روز به من لطف دارند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی شهرام شکیبا

فیلم های تلویزیونی رزیتا غفاری

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …