بیوگرافی محسن بهرامی

محسن بهرامی متولد ۱۳ فروردین ۱۳۶۱ در تهران، هنرمند، مجری و صداپیشه ایرانی است. محسن بهرامی از دبیرستان بازیگری فارغ التحصیل شد و کار خود را در سال ۱۳۷۵ با سریال Redpay Dos آغاز کرد اما فعالیت بازیگری او از سال ۱۳۸۰ با نمایش گمشده فرهاد اصلانی آغاز شد. محسن بهرامی چند سالی است که با مجری رادیو ازدواج کرده است و گاهی با هم همبازی می شوند.

محسن بهرامی مانند بسیاری از هنرمندان سینما و تلویزیون فعالیت خود را از تئاتر آغاز کرد و چندین سال در نمایش های رادیویی بازی کرد. حضور در رادیو او را از بازیگری تئاتر و تا حدودی از سینما و تلویزیون دور کرد. اگرچه رادیو رسانه ارزشمندی است. و وقتی مخاطب را به طور عینی و نزدیک ملاقات می‌کنید، اتفاقاً در برنامه اتفاق می‌افتد، این اتفاق در رادیو نمی‌افتد. یک هنرمند تئاتر باید همیشه از نظر بدنی روی صحنه آماده باشد و بتواند اشتباهات را اصلاح کند. تصویر به همان اندازه درباره هنرمند است که کارگردان درباره شما.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی کاظم هژیرآزاد

محسن بهرامی مسعود کرامتی کارگردانی نور شهر، بی گناهان احمد امینین، احمد معظمی «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»، پوریا آذربایجان کارگردانی «نوار زرد»، مجموعه تلویزیونی «باتیرما» را کارگردانی کرده است.

بازیگری در رادیو چیز خاصی دارد که نمی توان آن را با زمانی که یک هنرمند را در تلویزیون نمی بینید مقایسه کرد. عشق عجیب، وقتی برای اولین بار پشت میکروفون می ایستی و نقش بازی می کنی، نمی توانی آن میکروفون، آن حس، آن موقعیت را رها کنی. این احساس نسبت به رادیو در بسیاری از پیشکسوتان و فعالان قدیمی که نمی توانند رادیو را ترک کنند نیز دیده می شود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی کوروش تهامی

سال به سال از مخاطبان رادیو کاسته می شود و نمی دانم این از کجا می آید. این احتمال وجود دارد که کاهش مخاطبان رادیو به دلیل تولیدات تلویزیونی و ترجیح مردم برای تماشای سریال های تلویزیونی به جای گوش دادن به رادیو باشد.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …