بیوگرافی ونتورث میلر بازیگر آمریکایی

بیوگرافی و عکس های بازیگر انگلیسی ونتورث میلر.

ونتورث میلر در 2 ژوئن 1972 در بریتانیا به دنیا آمد. او دارای مدرک کارشناسی ادبیات انگلیسی از دانشگاه پرینستون است. ونتورث میلر متولد بریتانیا بیشتر به خاطر نقش هایش در نقش های مایکل اسکافیلد، استاکر، فلش و فرار از زندان شهرت دارد.

بیوگرافی ونتورت میلر

نام اصلی: Wentworth Earl Miller III

تاریخ تولد: 2 ژوئن 1972

محل تولد: چیپینگ نورتون، آکسفوردشایر، انگلستان

محل اقامت: ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا

قد: 185 سانتی متر

شغل: بازیگر

بیوگرافی کامل ونتورث میلر

ونتورث میلر با بازی در سریال فرار از زندان به شهرت جهانی رسید.

ونتورث میلر در 2 ژوئن 1972 در چیپینگ نورتون، آکسفوردشر، انگلستان به دنیا آمد. او دارای مدرک کارشناسی ادبیات انگلیسی از دانشگاه پرینستون است.

ونتورث میلر بازیگر مشهور آمریکایی است که در انگلستان در خانواده ای آمریکایی به دنیا آمده و دارای تابعیت آمریکایی و بریتانیایی است. او دو خواهر بزرگتر به نام های جیلیان و لی دارد.

ونتورث میلر بیشتر برای بازی در نقش مایکل اسکافیلد در Prison Break شناخته می شود

پدر ونتورث میلر، ونتورث میلر دوم، معلم و وکیل است. ونتورث میلر دوم اصالتاً آلمانی، جامائیکایی، آفریقایی-آمریکایی و انگلیسی است.مادرش، روکسان پالم، از دوران کودکی یک معلم ویژه بود. خانم رکسان پالم یک زن انگلیسی سفیدپوست فرانسوی، هلندی و روسی تبار است.

مادرش رکسان پالم نام دارد و معلم آموزش استثنایی است. خانم رکسان پالم یک زن انگلیسی سفیدپوست فرانسوی، هلندی و روسی تبار است.

خانواده میلر در سال 1973 از چیپینگ نورتون، آکسفوردشایر به پارک اسلوپ، بروکلین، نیویورک نقل مکان کردند.

ونتورث میلر دانش آموز دبیرستان ایالتی میدو در بروکلین بود. در سال 1990، به اصرار والدینش، برای کلاس های آمادگی کالج به دبیرستان کواکر ولی در پنسیلوانیا منتقل شد.

ونتورث میلر در دوران نوجوانی در دبیرستان عمومی میدوود در بروکلین تحصیل کرد.در سال 1990 به اصرار والدینش به دبیرستان کواکر ولی در پنسیلوانیا نقل مکان کرد و در کلاس های آمادگی کالج شرکت کرد.

این چهره پس از دبیرستان وارد دانشگاه پرینستون در نیوجرسی شد. ونچر میلر در دوران تحصیل در کالج یکی از اعضای باشگاه های استعماری و چهار دیواری بود. او همچنین یک کاپلا با ببرهای باریتون خواند.

این چهره پس از دبیرستان وارد دانشگاه پرینستون در نیوجرسی شد. وانثورن میلر در دوران تحصیل در کالج عضو باشگاه های استعماری و چهار دیواری بود. او همچنین در گروه Tigertones a cappella باریتون خواند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی محمد رسول صفری

ونتورث میلر در دو موزیک ویدیوی ماریا کری به نام های «This Is It» و «We Belong to Another» ظاهر شد. هر دوی این موزیک ویدیوها توسط کارگردان فرار از زندان برت رتنر تهیه شده است. کشف پیشینه استعداد و پیشینه هنرهای نمایشی ونتورث میلر در Prison Break که در موزیک ویدیو ماریا کری یافت می شود، جالب است.

ونتورث میلر در دو نماهنگ ماریا کری به نام‌های «این‌طور است» و «ما به هم تعلق داریم» ظاهر شد. این دو موزیک ویدیو توسط برت رتنر، کارگردان سریال فرار از زندان تهیه شده است.جالب است که زمینه های دوستی و کشف استعداد ونتورث میلر در هنرهای تجسمی در موزیک ویدیو ماریا کری آشکار می شود.

ونتورت میلر ابتدا این کار را انجام می دهد

تلاش ونتورث میلر اول است

ونتورث میلر در سال 1995 به لس آنجلس نقل مکان کرد تا حرفه ای در هنر را دنبال کند و اولین بازیگری خود را در سال 1998 با بازی در سریال تلویزیونی Buffy the Vampire Slayer انجام داد. ونتورث میلر در نقش گیج پترونزی در فیلم تلویزیونی Buffy the Vampire Slayer و ستاره مهمان در اقبال ماهی بازی می کند.

ونتورث میلر در سال 1995 برای تحصیل در رشته هنر به لس آنجلس نقل مکان کرد. این فرد در سال 1377 با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «بافی قاتل خون آشام» وارد عرصه بازیگری شد. ونتورث میلر در فیلم تلویزیونی Buffy the Vampire Slayer با بازی Gage Petronzi به عنوان مهمان حضور داشت.

اولین نقش اصلی فیلم ونتورث میلر در فیلم «سادگی انسانی» در سال 2003 بود. او در نقش سر فیلیپ آنتونی هاپکینز در درگیری انسانی، کولمن سیلک جوان در نقش پسری که با گذشته خود دست و پنجه نرم می کند، بازی کرد.

ونتورث میلر چهار ماه رژیم گرفت تا بوکسور شود

ونتورث میلر برای بازی در نقش بوکسور رژیم غذایی چهار ماهه گرفت.

در سال 1998، زین پاس ونتورث میلر گیج نقش دانشجویی را در برنامه تلویزیونی Radiation بازی کرد.

بارزترین تأثیر هنری ونتورث فیلد، سریال تلویزیونی فرار از زندان است. ونتورث در 6 فصل مهیج و هیجان انگیز Prison Break نقش «مایکل اسکافیلد» را بازی کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بهنام شرفی+ عکس

قابل توجه ترین کار Wentworth Field برای سریال تلویزیونی Prison Break است. ونتورث در 6 فصل جذاب و حماسی در سریال فرار از زندان در نقش «مایکل اسکافیلد» بازی کرد.

ونتورث میلر نقش برادری دلسوز را بازی می کند که سعی می کند برادرش را به دلیل مرتکب نشدن جنایت از زندان خارج کند. شخصیت مایکل اسکافیلد یک خالکوبی تمام بدن دارد.

او برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال تلویزیونی فرار از زندان در سال 2005 شد.

او در سال 2005 برای بازی در سریال فرار از زندان برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد شد.

وضعیت تأهل ونتورث میلر

وضعیت تأهل و ازدواج ونتورث میلر

ونتورث میلر در سال 2005 برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد شد

ونتورث میلر در سال 2005 برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد شد

ونتورث میلر در آگوست 2013 به عنوان همجنسگرا ظاهر شد. او به دلیل همجنس گرایی با فردی از جنس مخالف ازدواج نکرد.

ونتورث میلر به طور قانونی در اوت 2013 به عنوان همجنسگرا ظاهر شد. به دلیل اقلیت همجنس گرا، آنها با جنس مخالف ازدواج نمی کنند.

علاقه مندی های ونتورث میلر

علاقه مندی های ونتورث میلر

بازیگر فراری ونتورث میلر

ونتورث میلر به فیلمنامه نویسی علاقه دارد. او با نام مستعار «تد فالک» فیلمنامه می نویسد. یکی از فیلمنامه های میلت استوکر است که در سال 2013 منتشر شد. نیکول کیدمن و میا واسیکوفسکا در این فیلمنامه ایفای نقش کردند.

جالب است بدانید که ونتورت میلر نسبت به سگ ها و گربه ها احساساتی است. او از طریق صفحه رسمی اینستاگرامش با طرفدارانش در ارتباط است.میلر عکس ها و ویدیوهایی از زندگی شخصی خود را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد

جالب است بدانید که ونتورث میلر به سگ و گربه حساسیت دارد. او از طریق صفحه رسمی اینستاگرامش با طرفدارانش در ارتباط است. میلر عکس ها و ویدیوهایی از زندگی شخصی خود را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد.

مصاحبه با ونتورث میلر

مصاحبه با ونتورث میلر

ونتورث میلر به فیلمنامه نویسی علاقه دارد

ونتورث میلر به فیلمنامه نویسی علاقه دارد

با توجه به اقلیت جنسیتی ونتورث میلر و بازی های کم بیان او، بحث هایی با این بازیگر بزرگ درگرفت.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی رضا بابک

در زیر گزیده‌هایی از مصاحبه‌های ونتورث میلر آورده شده است:

«در سال‌های نوجوانی به دلیل گرایش جنسی به مردان دست به خودکشی زدم و در این مدت از افسردگی و پرخوری رنج می‌بردم.

در دوران بازیگری با سختی ها، موانع و شکست های زیادی مواجه شدم. با علاقه ام به بازیگری توانستم بر همه سختی ها غلبه کنم. به عنوان موجودی که برای زنده ماندن به اکسیژن نیاز دارد، فکر می‌کنم برای زنده ماندن مجبور شدم در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مختلفی بازی کنم. فکر می‌کنم ماریا کری به عنوان یک خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر آمریکایی چهره‌ای جهانی دارد.من تجربه کار با این شخص را در موزیک ویدیوی ماریا کری داشتمکار با ماریا به من فرصت های زیادی داد تا محبوب شوم. “

در مسیر بازیگری با سختی ها، موانع و شکست های زیادی مواجه شدم. با علاقه ام به بازیگری توانستم بر سختی ها غلبه کنم. مثل موجودی که برای زنده ماندن نیاز به اکسیژن دارد، فکر می کنم برای زنده ماندن مجبور شدم در فیلم ها و سریال های مختلف بازی کنم.

افتخارات و جوایز Wentworth Miller

من فکر می کنم ماریا کری به عنوان یک ترانه سرا، خواننده و بازیگر آمریکایی یک چهره جهانی است. من تجربه کار با این مرد را دارم زیرا او در یک موزیک ویدیو برای ماریا کری حضور داشت. همکاری با ماریا به من فرصت های زیادی برای محبوبیت داد. “

بازیگر ونتورث میلر

افتخارات و جوایز Wentworth Miller

ونتورث میلر برای بازی در فیلم های فرار از زندان، نقطه انسانی، استوکر و فلش جوایز و تحسین های متعددی دریافت کرده است.

در اینجا برخی از جوایز ونتورث میلر آورده شده است:

او در سال 2004 برای بازی در فیلم بازیگر مرد نامزد جایزه Black Money بهترین بازیگر مرد شد.

او در سال 2005 نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد شد

2005 نامزدی جایزه Saturn برای بهترین بازیگر تلویزیونی

• براوو اتو نایب قهرمان بهترین ستاره تلویزیونی مرد در سال 2007 شد

برنده جایزه Saturn 2015 برای بهترین اجرای مهمان

• در سال 2005 نامزد جایزه کیوان برای بهترین بازیگر مرد در تلویزیون

• در سال 2007، براوو اتو مقام دوم را در رده بهترین ستاره تلویزیونی مرد دریافت کرد.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …