بیوگرافی نازنین کیوانی

نازنین کیوانی هنرمند تلویزیون و سینما در دوم شهریور 1367 در تهران به دنیا آمد. نازنین کیوانی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه هنر مشهد، تحصیلات خود را در رشته طراحی گرافیک ادامه داد و اکنون دارای مدرک کارشناسی گرافیک و معماری از دانشگاه آزاد مشهد است. نازنین کیوانی بدون تجربه تئاتر و بدون شرکت در کلاس های بازیگری به این صنعت آمد. اگرچه او خیلی خوب نیست، اما با مهارت های بازیگری عالی خود توانسته خود را به عنوان یک هنرمند حرفه ای و استثنایی مطرح کند. نازنین کیوانی تنها فرزند خانواده است که یک دختر دارد.

نازنین کیوانی در جوانی با آرش مهاجر مدل و هنرمند ایرانی ازدواج کرد. نازنین کیوانی 20 ساله در سال 1387 صاحب دختری به نام آیناز شد. آرش مهاجر، همسر نازنین کیوانی، در 2 تیر 1365 در شیراز به دنیا آمد. نازنین درباره زندگی شخصی خود می گوید: من و آرش در یک ملاقات دوستانه با هم آشنا شدیم و در جوانی هر دو با هم ازدواج کردیم.مانند هر زوج متاهلی، ما فراز و نشیب های زیادی داشته ایم، اما فکر می کنم این اتفاق خوبی است که در سنین جوانی ازدواج کردیم، زیرا به هم کمک کردیم و اکنون هر دو به موفقیت های بزرگی در حرفه خود رسیده ایم.البته بچه دار شدن برنامه ریزی نشده بود. 20 ساله بودم که بچه ام را به دنیا آوردم و وقتی فهمیدم باردار هستم روی ابر بودم. آیناز زندگیم تموم شد من و آرش زندگی خیلی خوبی داریم. من و آرش هر کدام علایق، شغل و زندگی مان متفاوت است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ابوالفضل پورعرب

نازنین کیوانی کار خود را از سال 1393 با رامین عباسی کارگردان و تهیه کننده سریال اختر آغاز کرد که از شبکه نمایش خانگی پخش شد. او در اولین تجربه بازیگری خود با هنرمندان جوان دیگری چون کیمیا مولایی، بنیامین پیروان خمتی، حسین سیفی، نرگس امینی و شیمار مرزی همبازی شد. سریال دعوت به معرفی او و دیگر هنرمندان جوان پرداخت. او در این سریال نقش پروا را بازی کرد.

همسر پروا آرش مهاجر همسر نازنین کیوانی است که نقش او را در این سریال ایفا می کند. نازنین کیوانی پس از دو سال دوری از بازیگری، در سال ۱۳۹۶ با بازی در مجموعه تلویزیونی «مینو» به کارگردانی امیرمهدی پور وزیری به تلویزیون بازگشت.او در سریال مینو نقش سارا، یکی از شخصیت های اصلی فیلم، همسر سابق عماد را بازی می کند که سعی می کند از شر مینو، پرستاری که عماد عاشقش است خلاص شود.وی علاوه بر این در سریال شورش ساخته کاظم راست گفتار با یکتا ناصر، لیلا اوتادی و آتیلا پسیانی به ایفای نقش پرداخت.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی خسرو احمدی

سریال شورش درباره زندگی پسر جوانی است که در دهه 30 در کافه های لاله زار تهران به عنوان شورش می خواند و درگیر اتفاقات جنجالی و ماجراجویی می شود. نازنین کیوانی همچنین در مجموعه تلویزیونی تک سواران به کارگردانی مسعود تکوار و فیلم ما با هم به کارگردانی کمال تبریزی در کنار لیلا خاتمی بازی کرده است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …