بیوگرافی مرتضی زارع

مرتضی زارع هنرمند تئاتر و سینمای ایران در 11 فروردین 1349 در تهران به دنیا آمد. او کار مهمی در مدرک تحصیلی خود می خواهد مانند بازی در سریال های “Delam mei Haud”، “Rose Soom” و “Zayer”. این هنرمند فیلمبرداری را از سال 1378 آغاز کرد و امسال در فیلم «نسل سوخته» بازی کرد. نسل سه با اینکه فیلمی شکست خورده بود اما برای مرتضی زارع تجربه خوشحال کننده ای بود. او با بازی در این فیلم در کنار هنرمندان مطرحی چون آتیلا پسیانی، نیکی کریمی و سعید پورصمیمی به ایفای نقش دست یافت. چند سال بعد در سال ۱۳۸۵ مرتضی زارع با بازی در فیلم هایی چون روز سوم و داستان ناتمام به شهرت رسید. او امسال دوران پرتلاطمی را پشت سر گذاشت و در میان مردم محبوب شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی روناک یونسی

مرتضی زارع در 36 سالگی در فیلم «روز سوم» بازی کرد. تاثیر زیادی روی او همکاری با محمدحسین لطیفی در این فیلم بود. این همکاری پای مرتضی زارع را به سینما باز کرد که نقش های زیادی در این فیلم داشت.فیلم دیگری که مرتضی زارع در آن به خوبی بازی کرد و او را به شهرت رساند، فیلم دلمه من به کارگردانی بهمن حکم آرا است.او در سال 2014 در این فیلم برای اولین بار بازی کرد و در آن زمان 44 سال داشت. مرتضی زارع در این فیلم با بازی بازیگرانی چون رضا کیانیان، مهناز افشار، رضا سلامت و رضا گلزار به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی حمید ابراهیمی

این هنرمند پیش از این در بیش از 20 فیلم سینمایی حضور داشته و در سینما شهرت بیشتری دارد.

ازدواج با مرتضی زارع

از ازدواج این هنرمند اطلاعات زیادی در دست نیست.

مرتضی زارع همچنین برای بازی در چند فیلم جوایزی را کسب کرده است. اما یکی از جوایز این هنرمند بهترین هنرمند مرد برای فیلم کوتاه «رنگین کمان» در جشنواره بین المللی فیلم و فناوری است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …