بیوگرافی روناک یونسی

روناک یونسی در ۱۴ دی ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او در دبیرستان گرافیک خوانده و دارای مدرک لیسانس طراحی صنعتی از دانشکده هنر و معماری است. روناک یونسی اولین فرزند یک خانواده 6 نفره است. روناک یونسی سه خواهر دارد، مادرش فرهنگی و مدیر یک دبیرستان دخترانه است. روناک یونسی در جوانی بسیار شیطون و شیطون بود، اما از آنجایی که مادرش کار زیادی داشت و از خواهرانش مراقبت می کرد، خوش اخلاق و در کار خانه بود. از کودکی آشپز و خانه‌دار خوبی بود.

زمانی که روناک یونسی در دانشگاه بود به توصیه یکی از دوستانش برای فیلم گرگ و میش قاسم جعفری تست داد و برخلاف تصورش به عنوان هنرمند برای ایفای نقش اصلی انتخاب شد. زمین در سال ۱۳۹۵ اولین تجربه تلویزیونی خود را با سریال آسمانی به دست آورد. پس از آن در سریال «رستاگران سیروس مقدم» بازی کرد و به همسر احمدرضا معروف شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مهدی سلوکی

ازدواج روناک یونسی شکست خورد و او از همسر اولش جدا شدهمسر اول او علیرضا قربانی در سریال روستاگران نقش احمدرضا را بازی می کند و روناک یونسی نقش خجسته را بازی می کند. روناک در سال 2011 در سن 32 سالگی با یونسی محسن میری، مدل و هنرمند 27 ساله ازدواج کرد. روناک یونسی و محسن میری در پاییز آزاد با هم همکاری کردند و با هم دوست شدند و ازدواج کردند. روناک یونسی و همسرش دو پسر به نام های مهرسام و مهراز دارند. مهراسم اولین پسر روناک یونسی و مهراز دومین پسر روناک یونسی هستند و در سال 1395 در شهریور به دنیا آمدند. محسن میری در کنار بازیگری، مدرس مدلینگ، تغذیه و بدنسازی نیز هست. او همچنین به عنوان شغل آزاد امرار معاش می کند. روناک یونسی و همسرش چند سالی است که مهاجرت کرده اند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی آرمیتا مرادی

روناک یونس نیز مانند هر زن ایرانی دوست دارد در خانه کار کند و آشپز عالی است. او عاشق تماشای فیلم و خواندن شعر است. او از نوجوانی به ورزش علاقه داشت و در شنا و بسکتبال تقریباً حرفه ای بود. او ورزش های آبی را دوست دارد. او به موسیقی سنتی علاقه دارد و ساز مورد علاقه اش سنتور است.او صدای شهرام ناظری را دوست دارد

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …