بیوگرافی مرجان شیرمحمدی

مرجان شیرمحمدی در 31 آذر 1352 در تهران به دنیا آمد. مرجان شیرمحمدی در سال ۱۳۶۵ نقاشی را نزد آیدان آغداشلو آموخت. بعدها در سال ۱۳۷۴ در دوره های بازیگری شرکت کرد و سپس وارد آموزشگاه تئاتر به نام حمید سااریگیان شد و در آنجا در رشته بازیگری شرکت کرد. مرجان شیرمحمدی اولین تجربه بازیگری خود را در سریال منزل به منزل در سال ۱۳۹۴ به دست آورد. مرجان شیرمحمدی در سال ۱۳۷۹ در نقش شادمهر عقیلی در پر فراز بازی کرد. مرجان شیرمحمدی در سال 1386 در فیلم شیرین نقش مهمی را ایفا کرد و توانست با مهارت خود در این نقش خود را به تماشاگران سینما نشان دهد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی تمام بازیگران سریال هیولا 2 + عکس های بازیگران هیولا 2

مرجان شیرمحمدی در کنار بازیگری در نویسندگی نیز باتجربه است. او اولین کتاب خود را در پاییز 1389 به نام «پس از این شب» نوشته نشمراز منتشر کرد. این کتاب در سال 2001 برنده جایزه مجموعه داستان کوتاه سال بنیاد گلشیری شد. «دیشاب باباتو دیدیم آیدا» و «آذر»، «شهادت»، «پرویز» و دو فیلم معروف دیگر بر اساس داستان های او ساخته شد.مرجان شیرمحمدی علاوه بر بازیگری و نویسندگی به عنوان طراح صحنه و لباس در سینما و تلویزیون نیز فعالیت داشت.

مرجان شیرمحمدی چند سال پیش ازدواج کرد و در نتیجه صاحب پسری به نام ماکان شد که پس از مدتی مرجان شیرمحمدی از همسرش طلاق گرفت. او در سال ۱۳۹۲ دوباره با بهروز افهمی کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی ازدواج کرد. بهروز افخمی پیش از این با همسر سابقش ناهید طلوع ازدواج کرده بود، ناهید طلوع یکی از فعالان پشت صحنه، طراح صحنه و لباس، فیلمنامه نویس و فیلمنامه نویس بود و پس از جدایی با مرجان ازدواج کرد. شیرمحمدی. مرجان شیرمحمدی با بهروز عفیمی ازدواج کرده و دارای یک پسر به نام آخیل است که در کانادا به دنیا آمده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی آتنه فقیه نصیری

بهروز افهمی: اولین بار چند سال پیش همدیگر را دیدیم اما چند سالی بود که دیگر او را ندیدم تا اینکه برای تست گریم برای فیلم پسر صبح مرجان پیش من آمد. بعد از این فیلم با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم، اصولاً شبیه هم هستیم، فکر می کنم اگر مرجان 17 سال از من بزرگتر بود دقیقاً مثل من بود.

مرجان شیرمحمدی: به نظر من بهروز شخصیت خوبی دارد، بسیار خونسرد و پرانرژی.زندگی با بهروز به نظر من خیلی جالبه چون زندگی فراز و نشیب زیادی داره تحمل مردم پایینه من با فعالیت های سیاسی بهروز موافق نیستم ولی نمیتونم دخالت کنم فکر میکنم اونایی که قدرت دارن دوست دارن او درگیر سیاست است، اما افهمی قدرت را دوست ندارد، اما دوست دارد در آن دخالت کند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی اصغر فرهادی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …