بیوگرافی امیر کربلایی زاده

آقای کربلایی زاده فعالیت حرفه ای خود را با حضور در کلاس های حرفه ای تئاتر آغاز کرد و اولین دیپلم بازیگری خود را در جشنواره تئاتر کشور در سال 1379-1380 کسب کرد و در سال 1391 در فیلم رز روشن به کارگردانی حسین ظاهر شد. شهابی به سینما آمد و در سال 1393 در نقش یک استندآپ کمدین در فصل دوم رامبد جوان به کارگردانی و بازی در سریال هندوانه که از شبکه نسیم پخش شد و او را به شهرت رساند.

ازدواج امیر کربلایی زاده

امیر کربلایی زاده در 31 شهریور 1392 با همسر پوران مرادی یکی از بهترین نویسندگان صنعت تئاتر ازدواج کرد و صاحب پسری به نام نیکان شد. آقای کربلایی زاده از ازدواج خود بسیار راضی است و در توصیه هایی که به دوستانش می کند می گوید از زمانی که با همسرم زندگی می کنم و زیر یک سقف زندگی می کنم، موفقیتم در زمینه وام و مالی به سرعت افزایش یافته است. به همین دلیل به دوستان نامزدم توصیه می کنم که هر چه زودتر زندگی مشترک را آغاز کنند زیرا به آنها ایمان دارم و معجزه و برکات زندگی را زیر یک سقف می بینم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ایمان صفا

بخشی از مصاحبه امیر کربلایی زاده

یکی از اهداف بزرگ من در زندگی این بود که فیلمی در مورد زندگی پدرم بسازم، چون در زندگیم فراز و نشیب های عجیب و غریب زیادی داشته ام و وارد جزئیات نمی شوم و می خواهم عجیب باشد.وقتی کلاس پنجم بودم، یک روز که پدرم برای گرفتن گواهینامه به مدرسه رفت، با افتخار در صف پذیرش ایستاد، بی‌آنکه بداند من در تئاترهای زیادی کار کرده‌ام و از او برای تربیت درست دختر و پسر تعریف کرد. او امسال در ریاضی شکست خورد. وقتی پدرم به محل صدور گواهی رسید، خیلی آرام به صف رفت و گواهی را تحویل داد و به صدام سیلی زد. این طولانی ترین روز زندگی تاک بود و تقریباً 3 ماه تابستان بود. بعد از این ماجرا مخفیانه کار تئاتر را شروع کردم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی علیرضا مهران

من ادعا می کنم که بهترین استندآپ کمدی ایران را اجرا کردم، فکر نمی کنم کسی بعد از انقلاب در ایران استندآپ کمدی داشته باشد، فقط صدا می کنند و جک را تعریف می کنند، در سال 2013 شرکت کردم. جشنواره فجر برگزار شد. بازی در این نقش باعث شد بفهمم چقدر آن فضا را دوست دارم.به نظر من استندآپ کمدی یعنی تبدیل مسائل روز سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به موضوعات جذاب و شادی آور با بازیگری و ایجاد امکانات جدید و در ایران اینطور نبود.بنابراین تصمیم گرفتم اولین استندآپ کمدی خود را بدون مجوز قانونی در یک کافه کوچک اطراف صحنه ولیعصر اجرا کنم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی شهاب حسینی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …