بیوگرافی امیر جعفری

امیر جعفری در اول شهریور 1353 در تهران به دنیا آمد. او هنرمند تلویزیون، سینما و تئاتر ایرانی است. امیر جعفری دارای مدرک کارشناسی مدیریت از دانشگاه آزاد واحد فیروزکوه است. امیر جعفری دو سال زیر نظر حمید سااریگیان بازیگری خواند. سال آخر مدرسه با درس صمدریان به کلاس های مرکز تجربی رفتم و به تمرین بازیگری پرداختم. بی نهایت برام عزیز شده.امیر جعفری از سال 1380 بازی در نقش دردان را شروع کرد و در سریال های نان، عشق و موتور 1000 بازی کرد.

شاید زمانی که این سریال طنز از تلویزیون پخش شد، هیچکس فکر نمی کرد که امیر جعفری روزی به یکی از موفق ترین هنرمندان تلویزیون و سینما در سبک طنز تبدیل شود، اما امیر جعفری تنها رشته طنز نیست. امیر جعفری با بازی در نقش جلال فتوحی پسر علی نصیریان در سریال پرطرفدار میوه بنبیه همه متقاعد شدند که هنرمند است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سحر نظام دوست + عکس

مصاحبه ریما رامینفر:

در تئاتر با هم دوست شدیم، فکر می کنم سال 73 در یک نمایش به عنوان دو جلاد با هم کار کردیم و قبل از آن یک سال با هم در کلاس آقای تساریقیان درس خواندیم.امیر در آن زمان خیلی به من کمک کرد و رهبری او تأثیر زیادی در صنعت تئاتر داشت. حدود 11 سال با هم کار کردیم و با هم آشنا شدیم و بالاخره بعد از 11 سال دوستی ازدواج کردیم. حاصل این ازدواج یک پسر به نام رسام است.

بابک زنجانی درباره همکاری خود با امیر جعفری در فیلم «یاسین» گفت: امیر جعفری به عنوان مشاور هنری با ما همکاری می کند و یکی از افرادی است که نظر خود را درباره فیلمنامه اعلام کرده و همچنین درباره همکاری خود با امیر جعفری صحبت کرده است. هنرمند امیر جعفری مرا به ابراهیم شیبانی معرفی کرد. من و امیر همکلاسی بودیم. 5 سال با هم در یک مدرسه در شهر گرب و در دبستان در دبیرستان ایثار درس خواندیم. ما هنوز دوستان خانوادگی هستیم. البته من و امیر رابطه کاری نداریم و از دوستی من بهره مالی نبرده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی تینو صالحی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …