بیوگرافی سحر نظام دوست + عکس

بیوگرافی سحر نظام دوس عکس

سحر نظام دوست دارای چهره ای زیبا و جذاب و طرفداران خاص خود است. او در فضای مجازی فعال است و تصاویر زیبای خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. سحر نظام دوس نیز اندامی زیبا و لباس های طرح دار زیبا دارد و این زیبایی با قد او دو چندان می شود. از لباس های موجود در طرح هم می توانید ایده بگیرید این هنرمند با قد 173 سانتی متر یکی از قد بلندترین هنرمندان است.

آثاری از سحر نظام دوس

سحر نظام دوست به غیر از بازیگری پیانو می نوازد و به عنوان شغل دوم در ساختمان سازی نیز فعالیت می کند که برادرش نیز با آن کار می کند. سحر نظام دوست می گوید دوست دارد خلق کند. از خلق یک شخصیت جدید روی صحنه یا جلوی دوربین گرفته تا خلق یک اثر هنری روی دیوار یا حتی نقاشی حال و هوای خودم روی پشت بام ساختمان، جایی است که خانواده ها بهترین لحظات زندگی خود را تجربه می کنند. سحر نظام دوست از ساخت و ساز به عنوان شغل دوم خود یاد می کند و می گوید همچنان عاشق بازیگری است که شغل اصلی اوست.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ستاره اسکندری

سحر نظام دوست بسیار فعال است، دوست دارد همه چیز را ببیند و لمس کند، به همین دلیل زمانی که در معدن بود، گفت: «زحمات یک معدنچی را از نزدیک فهمیدم.

آثار این هنرمند در زمینه بازیگری

سحر نظام دوست از دوران دانشجویی فعالیت صحنه ای خود را آغاز کرد و در داستان «انسان و هوا» به کارگردانی آقای فرزاد محمدعلی نقش حوا را بازی کرد و در نقش پسری 23 ساله بازی کرد. اولین بار در تلویزیون و به کارگردانی آقای امین امانی در سریال پان دری. این اثر اگرچه موفقیت چندانی نداشت، اما تجربه خوبی برای سحر نظام دوست بود که با هنرمندانی چون شهربانو موسوی، سیاوش قاسمی، عباس محبوب و سیدجواد زیتونی همبازی شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مهران ضیغمی

این هنرمند در سال 1395 با بازی در چند سریال مهم تلویزیونی و سینمایی به شهرت رسید. سحر نظام دوست امسال در سریال بی بی گندم به کارگردانی برادران علی امانی و امین امانی نامی برای خود دست و پا کرد. بازی در این سریال تجربه همکاری با بازیگرانی چون زهرا حدرایی، کیانوش گرامی، یوسف صیادی و نیما شاهرخ شاهی را به سحر نظام دوست داد.از دیگر کارهای مهم سحر نظام دوس در سال 1395، حضور او در سریال پایان شب به کارگردانی فرزاد موتمن است.یکی از ویژگی های مهم این هنرمند بازی در تلویزیون و سینما است. او در این سال ها با هنرمندان زیادی همکاری کرد و تنها دو بار با هنرمند شیوا انصاف خ همکاری کرد.این هنرمند اخیرا در مجموعه تلویزیونی «استیج قرمز» فعالیت داشته است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بابک کریمی

سحر نظام دوست در پاسخ به خبرنگاری که از وی پرسید چه پیشنهادی دارید؟ دوست داری خودت را کجا ببینی؟ پاسخ این است: همه می خواهند ستاره هالیوود شوند. به من پیشنهاد همکاری با شبکه جم داده شد اما نمی خواهم ایران را ترک کنم. هدف من بازيگر ماندن است. به هر حال، همه روزی می میرند، پس خوب است که تصور خوبی از خودمان در ذهن دیگران داشته باشیم. عاقبت هنرمندان ما در باور مردم زنده است و من دوست ندارم بمیرم و می خواهم همیشه زنده بمانم پس دوست دارم در ایران بمانم و برای همیشه بمانم.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …