بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس زیبا کرمعلی

عکس بیوگرافی زیبای کرمعلی

زبا کرمعلی در ۲۳ آذر ۱۳۵۴ در کرج به دنیا آمد. این هنرمند خانواده ای 4 فرزندی و دارای یک خواهر کوچکتر به نام نیما است. مادر سن زیادی ندارد و به گفته این هنرمند اواسط دهه 70 به دنیا آمده است. زیبا کرمعلی و مادرش خیلی شبیه هم هستند.

کرمعلی سطح تحصیلات بالایی دارد

زیبا کرمعلی دانشجوی سال آخر کارشناسی سینما است. او در دانشگاه هنر تهران تحصیل کرد. به گفته وی زیبا کرمعلی در کنکور جمهوری رتبه 8 تا 2 حوزه هنری را کسب کرد. زبا دوره متوسطه را در مدرسه شهید ثانی ناحیه 3 به پایان رساند و از سال اول تا سوم دبیرستان در رشته ریاضی و فیزیک تحصیل کرد. اما ناگهان نظرش عوض شد و در هنرستان گوخر واقع در منطقه 3 کرج ادامه تحصیل داد. او دارای معدل 19.95 در رشته ریاضی و فیزیک و معدل 19.76 در رشته هنر است. بنابراین می توان نتیجه گرفت که هم به هنر و هم به تحصیل علاقه دارد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی متین ستوده

آثار عالی کرم علی

زیبا کرمعلی در فیلم لاتاری نقش نوشین را بازی کرد و از 12 سالگی به نویسندگی و بازیگری علاقه داشت و با نام مستعار در وبلاگ شخصی خود داستان های کوتاه و بلند می نویسد.او جرات افزایش خوانندگان متن هایش را نداشت، اما در نهایت تصمیم گرفت سمت سینما را برای تحصیل انتخاب کند. زیبا کرمعلی پس از قبولی در کنکور در دانشگاه هنر تهران در رشته هنر و ادبیات مشغول به کار شد و در سال 1394 هنرمندان داستان نیمروز در همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه شرکت کردند که در آن زیبا کرمعلی با آقای محمدحسین مهدویان آشنا شد. کارگردان فیلم آقای مخدویان او را به عنوان شخصیت اصلی فیلم جدیدش «لاتاری» انتخاب کرد، در حالی که زبا کرمعلی که سابقه بازیگری در تئاتر و تلویزیون را نداشت، نقش اول «لاتاری» را بازی کرد. او در یکی از مصاحبه هایش می گوید: آموزش بازیگری حتی عکاسی را از صفر با فیلمنامه نویس فیلم، ابراهیم امینی شروع کردم تا بتوانم بازی قابل قبولی ارائه دهم. روزی که قرار بود برای اولین بار سعید سهیلی را ببینم، خیلی عصبی بودم، اما به محض اینکه جمله را گرفتیم و شروع به درس خواندن کردیم، تمام استرس و اضطرابم از بین رفت و دیگر اثری از اضطراب باقی نماند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی آرمیتا مرادی

ازدواج

این هنرمند هنوز مجرد و مجرد است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …