بیوگرافی زهره فکورصبور

بیوگرافی زهره فکورصبور, عکس های زهره فکورصبور

زهرا فکور بردبار هنرمند تلویزیون، تئاتر و سینمای ایران در 1 فروردین 1357 در تهران به دنیا آمد.

گفتگو با زهرا فکور بردبار

از خانواده ات گفتی؟

من یک خانواده 7 نفری هستم. من 3 خواهر و 1 برادر دارم، فرزند آخر خانواده هستم و به دلیل اختلاف سنی کم با برادرم که یک سال بزرگتر است رابطه خوبی دارم.

چطور شد که بازیگر شدی؟

در واقع من در تمام عمرم به بازیگری فکر نکردم. به من پیشنهاد تئاتر دادند و من هم قبول کردم. بعد از این تئاتر با همه هنرجویان تئاتر نقش هملت را بازی کردم. بعد بازیگری برایم جدی تر شد. در روزهای تئاترم، دوستانم به من گفتند که برای دو فیلم دنبال هنرمند می گردند، به همین دلیل به آنجا رفتم و با بازی در باغ کوچک بی بی گل و روزر جوانی برنده شدم. بعد از آن به کلاس بازیگری آقای سااریقیان رفتم، آنجا درس خواندم و به این ترتیب وارد این فضا شدم.

بازیگری و درگیری خانوادگی

در بازی من فقط برادرم مخالف این موضوع بود، با توجه به اینکه من 1 ساله بودم که پدرم فوت کرد، صحبت های برادرم فقط برای من نبود، برای همه اعضای خانواده ام بود، سعی کنید و بعد از آن کار کنید، او متوجه من شد و در کار من بود

بیکاری در این سالها

در ابتدا و در جوانی هر بازیگری دوست دارد بعد از بازی نقش ها را تجربه کند اما بعد از مدتی همه نقش هایی که به من پیشنهاد می شود یکسان است و علاقه ای به آن ندارم. بعد از بازی در نقش یک نابینا و متفاوت بودن با نقش‌هایی که قبلا بازی کرده‌ام، دوست دارم بازی‌هایم متفاوت است و روی نقشی کار می‌کنم که برای نزدیک شدن به آن تحقیق کرده‌ام. البته، اگر می خواهید برای یک نقش خاص صبور باشید، این هم عواقب خوبی دارد: اولاً باید برای مدت طولانی بلاتکلیف باشید و این جنبه مالی زندگی است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی پروانه معصومی

نگران فراموشی باشید

راستش من اول خیلی نگران نبودم و خیلی به این موضوع اهمیت نمی دادم، اما کم کم متوجه شدم که وقتی کار کم است مردم فراموش می کنند و حتی این موضوع بعداً تأثیر می گذارد. در، اما در نهایت من بر روی این موضوع تمرکز می کنم.اگر فیلمنامه خوبی وجود داشته باشد، نقشی باشد که با مهارت بازیگری من بسیار مناسب باشد، وقتی کار نمی‌کنم، کارگردان‌ها مرا فراموش می‌کنند و من و هرکسی را که این رویه را انجام می‌دهد، شکنجه می‌دهند.این اواخر زیاد به بازیگری توجه نمی کنم، درام را راحت انتخاب می کنم.

چقدر از شهرت خود می دانید؟

اگر بخواهم جواب رفتارم را با مردم بدهم، می توانم بگویم که آنها من را دوست دارند، اما باید با افراد زیادی دعوا کنم که برای همه شناخته شده ام، اما خوشبختانه هرکسی که امروز دیدم، از من خوشش آمد.

تاثیر نقش آفرینی بر شما

شاید درست نباشد، اما بعد از مدتی بازی در یک شخصیت، خیلی به آن وابسته می شوم و با آن زندگی می کنم، بخشی از زندگی عادی من است. گاهی اوقات آرزو می کنم کاش می توانستم این قسمت از فیلم را متفاوت بازی کنم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی و عکس های گلاره عباسی

به عنوان یک هنرمند، شفافیت را چقدر در بازیگری موثر می دانید؟

ببینید زمانی که من شروع به کار کردم، مثل سال 2000، چهره و استایل کمتر تاثیر داشت و بازیگری اهمیت بیشتری داشت، اما امروز هزینه آن بیشتر است و افرادی را می بینم که چهره و استایل خوبی دارند، اما وقتی به درونشان می آیی. ، می فهمید که آنها نقطه بی تفاوتی خواهند بود.به نظر من استایل چهره و اندام برای یک هنرمند مهم است، اما نمی توان از ذات هنرمند، نحوه توضیح، لحن خوب و مسائلی از این دست چشم پوشی کرد.

رژیم بگیر

از بچگی ورزش های زیادی انجام می دادم و زمانی که بازیگری را شروع کردم، بخشی از وقتم به کار اختصاص داشت و از ورزش های خاصی که باعث چاقی و اضافه وزن نیز می شود، دوری می کردم. من رژیمی ندارم که بگم هیچی نمیخورم ولی خیلی دنبالش میکنم مشکل اینجاست که من ذاتا گیاهخوارم و غذاهای پخته و پخته رو خیلی دوست دارم این رژیم منه و من این رژیم را فقط بر اساس رژیمم دنبال می کنم.

یک سفر

من خیلی دوست دارم مسافرت برم ولی الان کمتر ولی 4.5 سال پیش اگه دو روز کار نمیکردم حتما سفر میکردم پس میتونم بگم سفرم خیلی خوب بود. میتونم بگم لوکیشن خیلی برام مهم نیست ولی از بین شهرها به شیراز، شمال، مشهو علاقه دارم و همیشه به پیشنهاد کار در شهر علاقه دارم.

آیا فکر می کنید یک کودک دختر مهارت های آشپزی خوبی را از مادرش به ارث می برد؟

مادرم خیلی خوب آشپزی می کند، گاهی هوس غذا می کنم، سریع می روم و یک قاشق غذایش را می خورم. من هر چقدر بخوای کار خونه انجام میدم ولی آشپزی تعریفی نداره فقط چیزایی که دوست دارم میپزم که معمولا سالاد و سوپ هست.من عاشق غذاهای بادمجانی و بادمجانی هستم، هر وقت مامانم این غذاها را درست می کند، بلافاصله به آنجا می روم.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه جاستین بیبر

دوستی شما با هنرمندان چگونه است؟

سعی می کنم با همه هنرمندان تا حدودی رابطه خوبی داشته باشم اما نمی دانم اخلاقی که دارم خوب است یا بد، دوستان خیلی صمیمی ام افرادی هستند که از کودکی با آنها دوست بودم. به زودی بهترین دوست من

آیا از وضعیت فعلی خود راضی هستید؟

اگر الان حق انتخاب داشتم، احتمالاً بازیگری را انتخاب نمی کردم، فرار از این مشکلات برایم سخت است. اما بازیگری یک کیفیت گیر کرده است، و شما وسوسه می شوید که حتی زمانی که می خواهید برای مدتی دور شوید، کار کنید.

بهترین و بدترین رفتار شما چیست؟

بدترین اخلاق من این است که حرف مردم خیلی روی من تاثیر می گذارد و در یک کلمه خیلی ناراحت می شوم و در یک کلمه خیلی خوشحالم، فکر می کنم بهترین اخلاق من خیلی زود می بخشد.

درگذشت زهرا فکور بردبار:

19 اسفند حوالی ساعت 20 بعد از مصرف قرص های زیاد در منزل شخصی اش مسموم شد و راهی بیمارستان شد. متاسفانه پزشکان نتوانستند جان او را نجات دهند و جان باخت.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …