بیوگرافی الهام نامی

الهام نامی در 18 اردیبهشت 1365 در تهران به دنیا آمد. او کارشناس تئاتر در دانشکده هنر تهران است. الخام نام بازیگر و نویسنده‌ای است که برای اولین بار در فیلم «چراغ‌های بی‌پایان» در سینما ظاهر شد. او در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر برای بازی در تئاتر موازی نرد برنده جایزه بازیگری شد. الهام نامی از سال 1383 شروع به کار در تئاتر کرد و به عنوان هنرمند مشهور تئاتر شناخته می شود. علاوه بر این، او فعالیت سینمایی خود را از سال 1394 با اولین حضور در فیلم «چراغ های بی پایان» آغاز کرد، اما اولین حضور قانونی او در فیلم «امور کثیف» ساخته خسرو معصومی در سال 1395 بود. او در سال 1376 در سریال رمضانی و سریال نجوا به کارگردانی سامان جلیل در رادیو ظاهر شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مهناز افشار

ازدواج الهام نامی

از وضعیت تأهل این هنرمند اطلاعی در دست نیست و فرض می کنیم مجرد است.

من همیشه سعی می کنم نقش های متفاوت و همه کاره را بازی کنم.از زمانی که وارد این حرفه شدم، نقش های واقع گرایانه بازی می کنم، اما بیشتر نقش بازی کردن و کاوش در زوایای مختلف را دوست دارم.در سال هایی که آنجا بودم، تئاتر اولویت اصلی من بود، بنابراین تا سال 2015 پیشنهادهای ویدئویی را نپذیرفتم. من به بازیگری تئاتر و سینما علاقه دارم. اگر در تلویزیون کار خوبی به من بدهند حتما بازی می کنم، او در فصل سوم شهرزاد نقش همسر هوشنگ را بازی کرد و این نقش را به خوبی انجام داد و استعداد خود را نشان داد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی نیلوفر کوخانی

او درباره حضورش در فیلم «چراغ های بی پایان» صحبت کرد، شاید نقش چندان پررنگی در این فیلم نداشته باشم، اما قالب متفاوت بازی در این نقش مرا جذب می کند، تداخل فانتزی و واقعیت است، شخصیتی با یک کل. زندگی در تخیل نویسنده.. ادامه دارد. من همیشه دوست دارم با گریم و کاراکترهای مختلف نقش بازی کنم، شخصیت شهربانو در فیلم چراغ های بی پایان این ویژگی را دارد.

فکر می کنم آستانه صبر و تحمل من در سختی ها بسیار بالاست. من فردی درونگرا و ساکت هستم، اما وقتی چیزهای بدی گفته می شود خیلی ناراحت می شوم، دوست دارم برنامه داشته باشم، خیلی منظم هستم.من در حرفه ام بسیار آرمان گرا و آرمان گرا هستموقتی ذهنم خسته می شود، می روم و سوار دوچرخه می شوم و آرامشی را که از دست داده بودم، به دست می آورم. تئاتر خواندم و به عنوان نویسنده و هنرمند در تئاتر کار کردم، تئاتر اولویت اصلی من است. به همین دلیل تا چند سال پیش پیشنهادهای ویدیویی را قبول نمی کردم. سعی می کنم جزو معدود بازیگرانی باشم که نقش های چند وجهی و متنوع بازی می کنند. البته نقش های سبک و واقع گرایانه هم بازی کردم. اما همیشه دوست دارم نقشی را که باید بازی کنم از زوایای مختلف بررسی کنم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ناصر گیتی‌جاه بازیگر سینما و تلویزیون

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …