بیوگرافی ایمان صفا

ایمان صفا در 9 دی 1362 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران است. ایمان صفا هنرمند سینما و تلویزیون ایران است. ایمان صفا یک خواهر دارد. یکی از تلاش های ایمان صفا مربوط به مجموعه طنز نیسان آبی است. این مجموعه در سال 1400 به کارگردانی منوچهر هادی منتشر شد. ایمان صفا در سریال نیسان آبی با هنرمندانی چون مهران غفوریان، بهناز جعفری، حسین یاری، اسداله یکتا و یکتا ناصر همکاری داشته است.

اکشن ایمان صفا

ایمان صفا بازیگری را با حضور در تئاتر آغاز کرد. او در سال 1385 با بازی در سریال «عملیات 125» وارد تلویزیون شد. کارگردانی عملیات 125 بر عهده حسین لطیفی بود. با بازی ماهرانه ایمان صفا در این فیلم از وی برای حضور در سه فصل این فیلم دعوت شد. یکی دیگر از اجرای عالی ایمان صفا مربوط به فیلم «قرنطینه» محصول 1385 است. این فیلم به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هنرمندان مشهوری چون افشانا بایگان و رضا عطاران ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سیاوش گرجستانی

ازدواج ایمان صفا

ایمان صفا تنها هنرمند رادیو و تلویزیون ایران است

اقدامات مورد علاقه

ایمان صفا علاقه زیادی به فعالیت های ورزشی دارد. او در نوجوانی کمربند مشکی تکواندو بود. این هنرمند باهوش شهید فهمیده در تیم فوتبال در پست دفاع راست بازی می کند و سابقه کشتی دارد. جالب اینجاست که ایمان صفا کاوه خداشناس را بهترین دوست و همراه خود معرفی کرده است. او با کاوه خداشناس برای انجام کارهای مختلف در زندگی اش مشورت کرده و به داشتن کاوه خداشناس در زندگی خود افتخار می کند.

گفتگو با ایمان صفا

من برای سلامتی خود ارزش قائل هستم و برای حفظ سلامتی خود از یک رژیم غذایی سبک پیروی می کنم. من به کیفیت غذا خیلی اهمیت می دهم. من در صنعت بازیگری کار می کنم تا مخاطب نقشم را بفهمد. به همین دلیل با جان و دل نقش را بازی می کنم و سعی می کنم ضمن پیگیری حرفه بازیگری، علاقه ام را به مردم منتقل کنم. در واقع عشق من بازیگری است. من علاقه زیادی به قالب بازیگری ندارم، روی محبوبیت در بین تماشاگران تمرکز می کنم و تا زمانی که در یک فیلم سینمایی حضور نداشته باشم هنرمند خواهم بود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی آرزو افشار

به نظر من پیری زودرس ناشی از دو عامل کم خوابی و استرس است.برای همین کار می کنم تا در هر شرایطی به خواب بروممثلاً اگر سر کار هستم، بعد از ظهر حداقل هفت ساعت چرت می زنم. هرکسی می تواند برای زندگی شخصی خود تصمیم بگیرد. فکر می کنم همه در زندگی خود به امید و اعتماد به نفس نیاز دارند، پشت سرم خانواده ام به خصوص پدرم مثل کوه است و دعای مادرم هم راه را نشان می دهد. در واقع راز پیروزی من علاوه بر ایمان به خدا در حضور پدر و مادرم نهفته است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …