بیوگرافی سانای امیر آبادی

سنایی امیرآبادی متولد 18 بهمن 1380، فارغ التحصیل دبیرستان فرزانگان است و هم اکنون در حال تحصیل در رشته مترجمی آلمانی است. سنایی امیرآبادی به دلیل علاقه وافری که به بازیگری داشت در مدارس مختلفی مانند هومان سیدی و پانیذ تحصیل کرد. بازیگری را نیز نزد منوچهر هادی آموخت.

آثاری از ثنا امیرآبادی

سنای امیرآبادی اولین حضور تلویزیونی خود را در سال 2018 با بازی در یک سریال کمدی مخفی انجام داد. سریال مخفی به سرپرستی مسلم تهرانی تولید شد. اولین تجربه ثنا امیرآبادی در سریال محرمانه با توجه به مضمون جذاب جوانی اش با بازخورد مثبت مخاطبان تلویزیون مواجه شد. سنایی امیرآبادی با بازی در این سریال با هنرمندان مطرحی چون ساناز سماواتی، فاطمه هاشمی و حسین رفیعی همکاری داشته است. سپس در سال 1400 در نیسان آبی منوچهر هادی به نویسندگی کمیل روحانی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور بازی کرد و به شهرت رسید. او در سریال نیسان آبی نقش دختری به نام عاطفه را بازی کرد.ثنا امیرآبادی در سریال نیسان آبی در کنار هنرمندان سرشناس ایرانی چون بهناز جعفری، مهران غفوریان، حسین یاری، جمشید هاشم پور، یکتا ناصر، علیرضا حمسه، سحر قریشی و گلمرضا نیکخواه ظاهر شد.داستان نیسان آبی داستان دو دوست قدیمی به نام های جمشید و رضا است که عاشق نیسان آبی می شوند. داستان دوستی ثنا امیرآبادی با منوچهر هادی حول محور آموزش بازیگری در کارگاه آوا می چرخد. در واقع سنایی امیرآبادی مدتی شاگرد منوچهر هادی بود و با توجه به مهارت های نهادی خانم امیرآبادی، این صد نفر برای بازی در نیسان آبی عاطفه انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی صبا کمالی

ازدواج ثنا امیرآبادی

این هنرمند هنوز ازدواج نکرده است.

این هنرمند فرانسوی و انگلیسی را روان صحبت می کند و با هوادارانش در اینستاگرام ارتباط برقرار می کند و در صفحه خود فیلم و عکس های شخصی از نقش های مختلف منتشر می کند.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …