بیوگرافی محمدرضا رهبری

محمدرضا درباری در ۱۴ دی ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد. محمدرضا دری دارای مدرک لیسانس تربیت بدنی است. محمدرضا خواهری به نام مهسا دارد و پدرش را در حین بازی در سریال میه موبانه به کارگردانی حسن فتحی از دست داد که یکی از بزرگترین حسرت های زندگی خود می داند چرا که می خواست پدرش باشد و می خواست از دنیای زندگی بهره مند شود. بازیگری و در کارش کند است. مادرش پرستار، پدرش استاد دانشگاه. محمدرضا هنرمند جوان کشورمان دوران بازیگری خود را زیر نظر امین تارخ گذراند و پا به دنیای هنر گذاشت و توانست هنر بازیگری خود را به رخ همگان بکشد. سرانجام در سال 1383 اولین تجربه تلویزیونی خود را به عنوان مجری برنامه «تاکسی موج نو» به دست آورد و پس از پخش برنامه پیشنهادات زیادی برای بازی در سریال ها و فیلم های تلویزیونی دریافت کرد و در نهایت دومین تجربه خود را با سریال «ممنوعه» تجربه کرد. میوه”. دریافت شد. حسن فتحی در سال 1395 در تلویزیون ظاهر شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی امیر نوروزی

محمدرضا دری در بهمن ماه ۱۳۹۴ با انتشار تصویری از همسرش در اینستاگرام خبر ازدواج خود را داد.او نوشت: “من و جان از احترام شما سپاسگزاریم. عشق به درک، درک متقابل – آسایش روح و جسم، اتحاد و با هم بودن تا پایان زندگی.افرادی که مرا می بینند می گویند که من به دلیل رفتار صریح و جدی ام از طنز استفاده نمی کنم، اما دوستان صمیمی ام می دانند که می توانم با یک شوخی کنار بیایم زیرا یادم می آید که طنز بداهه کنم. در سینما شرایط متفاوت و پیچیده‌تر است. به عنوان مثال وقتی برخی از هنرمندان مشهور نیاز به حمایت مالی یا سرمایه گذاری در یک فیلم سینمایی دارند، تکلیف مشخص می شود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی گلوریا هاردی

متأسفانه برای ورود به یک فیلم و ایفای نقش اول باید یکی از این چهار اصل را در نظر گرفت و بدون آن نمی‌توان همکاری کرد: پدر یا مادر یا یکی از نزدیک‌ترین اقوام یا یک دوست خوب باید کارگردان باشد. یا تولید کننده اگر پدر یا مادر یا دوست صمیمی این شخص را به عنوان کارگردان یا تهیه کننده بیاورد، در دنیا اشکالی ندارد، به شرطی که برای این کار شایسته، قوی و باسواد باشد و فرصت را از دست ندهد. آبرومندتر و عادلانه تر است و نیاز به کسانی دارد که بتوانند با این فرصت زندگی خود را تغییر دهند.یا به جای فیلم، اسپانسر یا سرمایه گذار بگیریدیا از آن دسته از ستاره های سینما هستید که سال هاست در گیشه برای جمع آوری سرمایه تست بازیگری می دهید، یا توسط شخص یا مقام خاصی مجبور به انجام یک پروژه سینمایی شده اید.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی فرزانه سهیلی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …