بیوگرافی محسن کیایی

محسن کیایی در ششم شهریور 1360 در خانواده ای هنرمند در تهران به دنیا آمد. برادرش مصطفی کیایی کارگردان موفقی است. محسن فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد کیایی است. محسن کیایی کار خود را از سال 1379 با سریال‌های مزدا رویایی گلی و شاهین مای‌خندا آغاز کرد اما در سال 1388 با فیلم بعد از سگ مصطفی برادر کوچک‌ترش وارد سینما شد. محسن کیایی در سال 1390 با ایفای نقش در سریال راه در رو به کارگردانی سعید آقاهانی به شهرت رسید. در اواخر همان سال در سریال بهروز شعیبی نقش یک عالم دینی را بازی کرد که بر شهرت او افزود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی محسن بهرامی

محسن کیایی در سال 1364 با سهیلا امیرحسینی ازدواج کرد و ثمره این ازدواج دختری به نام رزا بود و همسرش به عنوان گریمور و عکاس فعالیت می کند.

احساس کردم بعد از اولین پخش، توجه مردم به من متفاوت است. وقتی من و همسرم برای صرف غذا به رستوران رفتیم، احساس کردم که جلوی ذره بین ایستاده ایم و دیگر مثل قبل آزاد نیستیم و حتی نمی توانیم در خیابان راه برویم.لازم به ذکر است همسر محسن کیایی نیز هنرمند است و در نقاشی و گریم مهارت دارد.همسرم در محل کار مرا تشویق می کرد و می گفت حتماً همکار خوبی است چون گاهی با من به خصوص در زمینه فیلمنامه می نویسد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بهارک صالح نیا

این هنرمند سرشناس ایرانی علاقه شدیدی به فوتبال دارد. او طرفدار پرسپولیس است. محسن کیایی اوقات فراغت خود را با فوتبال می گذراند و البته سینما رفتن فرصت دیگری برای پرکردن اوقات فراغتش است. محسن کیایی در فوتبال افسانه هایی درباره خودش دارد. او گفت اسطوره فوتبال من احمدرضا عابدزاده است و او را خیلی دوست دارم.

اسطوره محسن هم پای ثابت فوتبال خارجی است. با توجه به مصاحبه های محسن کیایی، مهدی طارمی و محسن مسلمان نیز از دوستان او هستند، لازم به ذکر است که محسن کیایی در فوتبال نیز دروازه بان است، بنابراین ممکن است اطلاعات زیادی از فوتبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی حمید ابراهیمی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …