بیوگرافی نگار فروزنده

نگار فروزنده معتقد است اگر 4 اثر قابل قبول در رتبه خود داشته باشد نه کارگردانان و نه مردم او را فراموش نمی کنند و اگر فراموش شود کار خوبی انجام نداده است. نگار فروزنده در 12 تیر 1357 در شمیران تهران به دنیا آمد. این هنرمند فعالیت خود را از سال 1373 آغاز کرد و تاکنون در 19 فیلم سینمایی و 20 فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده است. نگار فروزنده نوازندگی را از 14 سالگی آغاز کرد. نگار فروزنده دارای مدرک دیپلم در رشته علوم انسانی است. او دو برادر به نام های احسان و کیوان دارد که به گفته خودش نقشی متفاوت از برادرش در زندگی او دارند. در واقع او در سن 14 سالگی توانست در سریال تلویزیونی «چه کنم» به خوبی ایفای نقش کند. دو سال بعد از این ماجرا به کلاس های استاد فقید سااریقیان رفت و زمانی که در رشته تئاتر تحصیل می کرد در این گروه درس خواند. او جدای از شهرتی که در کافه ستاره سامان مقدم به دست آورد، مسعود کیمیایی، ابراهیم خاتمی کیا و نام های دیگر را برای ثبت نام در رشته هنر شکست داد. یکی از ویژگی های مهم این هنرمند برجسته توانایی ایفای نقش های متفاوت است.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه شاهین بنان خواننده پاپ

نگار فروزنده در سال 1392 در سن 26 سالگی با برنده شدن در نقش یک بازیگر در فیلم کافه ستاره بهترین بازی خود را ارائه کرد.کافه ستاره به کارگردانی سامان مقدم داستان سه زن به نام های سالومه، فریبا و ملوک در یکی از محله های قدیمی تهران است. فروزنده در این فیلم در کنار هانیه تاوسلی و افشانا بهیگانی به شهرت رسید. پس از آن کار بازیگری را آغاز کرد. او برای بازی در فیلم پایتخت مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. بازی در این فیلم و ایفای نقش اول اتفاق هنری مهمی برای فروزنده است.

نگار فروزنده اگرچه در عرصه سینما و تلویزیون عملکرد خوبی داشته است، اما به دلیل مشغله‌ای که به بازیگری دارد، از این عرصه کنار گذاشته شده است. با اینکه به بازیگری علاقه زیادی دارم و به هیچ کاری علاقه ندارم، اما احساس می کنم این چند سال است که به نظر مردم خوب نیستم و می گویند برای من خوب نیست. فروزنده دلایل عدم حضور در این فیلم را اینگونه بیان کرد: فیلمنامه هایی که خواندم یکدست نبود، ویژگی ها خوب فیلمبرداری نشد و نقشی را پیدا نکردم که مرا راضی کند. و شرایط مادی سینما را یکی دیگر از دلایل کاهش زحمات او در بازیگری نسبت به قبلی می داند.گفت بعد از پدرم فعالیتم کم شد

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی محمد رسول صفری

فروزنده در مورد شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر جراحی زیبایی او منتشر شده است، توضیح داد که به جز یک تصادف و جراحی بینی به دلیل شکستگی، تاکنون هیچ عمل زیبایی انجام نداده است. او می گوید که تمرکز اصلی من همیشه توسعه فردی و اجتماعی بوده است. سعی می کنم بیشتر به روحم توجه کنم تا ظاهرم.

بر اساس مصاحبه های نگار فروزنده، او عاشق سفر است که به او اجازه می دهد با طبیعت و فرهنگ های مختلف دوست شود. خارج از سفر، آشپزی سرگرمی اوست. او می گوید که دوست دارد آشپزی کند، اما فکر نمی کنم این یک کار روزمره باشد، اما وقتی آشپزی می کنم، این کار را با قلبم انجام می دهم. از بین همه غذاها ماهی بیشتر دوست دارم چون مامانم اهل جنوبه و معمولا ماهی جنوب میخوریم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سحر نظام دوست + عکس

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …