بیوگرافی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیکیان در بهمن ماه 1367 در تهران به دنیا آمد. مهرداد صدیکیان در خانواده ای چهار فرزند به دنیا آمد و یک برادر بزرگتر از خود دارد. مهرداد صدیقیان دارای تحصیلات پیش دانشگاهی در رشته ریاضی است. مهرداد صدیقیان از کودکی علاقه زیادی به هنر و سینما داشته و اغلب مجلات سینمایی می خواند. مهرداد صدیقیان از کودکی تئاتر را در مدرسه امتحان کرد و اولین بهره اش ریاست گروه تئاتر مدرسه بود و در سال 1393 در مسابقات بین مدرسه ای عصر جمعه مونا زندی مقام اول را کسب کرد و چندین بار تست داد. تست شده و پذیرفته شده است.

مهرداد صدیکیان در سال 1392 با سریال مدینه به کارگردانی سیروس مقدم که یکی از پرمخاطب ترین سریال ها بود، مدرک هنری خود را کسب کرد. او با حضور در این سریال به شهرت رسید. پس از مدینه، مهرداد صدیقیان به طور موقت و شاید برای همیشه تلویزیون را رها کرد و به صورت جدی و حرفه ای به سینما رفت. مهرداد صدیکیان عدم حضورش در این سریال را داوطلبانه دانست. اخیرا پیشنهادهای زیادی برای بازی در سریال ها به من شده است. حتی چیزهایی بود که مرا وسوسه می کرد.اما تصمیم گرفتم مدتی در این صنعت کار نکنم و هنوز هم معتقدم که می توانم در مقابل این وسوسه ها مقاومت کنم

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مینو شریفی

غذای مورد علاقه او پیتزا است. بعد از بازیگری می خواهد مترجم شود اما تجربه ای در این کار ندارد. او عاشق هیجان، بازی و ماجراجویی است و می گوید هر وقت به هر شهر و کشوری می رود، اولین چیزی که به آنجا می رود، شهربازی اش است. در میان هنرمندان به چسرو شکیبایی، کیت بلانشت و مارلون براندو علاقه دارد. او به بازی در فیلم های اصغر فرهادی علاقه دارد. او علاقه زیادی به فوتبال ندارد اما طرفدار پرسپولیس است. او برای لباس و اندام خود اهمیت زیادی قائل است و معتقد است چهره و اندام هنرمند ابزار اوست و باید همیشه آماده باشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بهارک صالح نیا

مهرداد صدیکیان درباره ویژگی اخلاقی خود گفت شاید یکی از نزدیکانم از ادب من دلخور شود. درست است، من هیچ وقت به مردم صدمه نمی زنم، اما گاهی آنقدر در درونم فرو می روم که احساس می کنم دیگران کاری انجام داده اند و ناراحت می شوم، فکر می کنم این فقط شخصیت من نسبت به افرادی است که همیشه در اطرافم هستند و به آنها آسیب می رساند. .

مهرداد صدیقیان با بیان اینکه علاقه مند به همکاری با فیلم های اول است، گفت: فیلم های اول با تفکر و ایده های نو وارد سینما می شوند و همیشه آماده شنیدن پیشنهادات هنرمندان است.این فیلمسازان هرگز در فیلم های خود به یک زبان صحبت نمی کنند. بگذارید هنرمند نقش را پیشنهاد کند. من چالشی را که یک نقش می تواند بین یک هنرمند و یک کارگردان ایجاد کند دوست دارم.فیلم های اول به من این فرصت را می دهند که با آنها صحبت کنم و درباره نقش با آنها بحث کنم. حتی اگر پیشنهاد من را نپذیرند، به من اجازه می دهند آزادانه نظرم را بیان کنم. به همین دلیل همیشه علاقه مند به همکاری با کارگردانان این نسل هستم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی حمیدرضا پگاه

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …