بیوگرافی محمد بحرانی

محمد برخانی در 25 آذر 1360 در شیراز به دنیا آمد. صداپیشه و هنرمند ایرانی. وی در سال 1360 در خانواده کازرونی به دنیا آمد. بحرانی دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است. این در حالی است که در سال 1380 داور یکی از این جشنواره ها به نام مریم سعادت از کار او خوشش آمد و از او برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی دعوت کرد. به همین دلیل تلاش های او در این مسیر جدی می شود. در سال 2001 وارد تلویزیون شد. علاقه این هنرمند به تئاترهای عروسکی از جشنواره های عروسکی دانشجویی آغاز شد. او در آن زمان کارهای زیادی در این زمینه داشت و به مرور زمان به این موضوع علاقه مند شد. شخصیت های عروسکی محمد بحرانی جناب خان، ببایی، آقای همساده و… صداپیشه بود محمد بحرانی با بازی در نقش جناب خان در هندوانه به کارگردانی رامبد جوان به محبوبیت رسید و نقش خود را مدیون ایرج طهماسب است که از او به عنوان استاد بزرگ عصر خود یاد می شود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی محمد شیری

محمد بحرانی اولین بار در سال 1385 با فیلم «اتوبوس شب» به سینما آمد، در سال 1396 با سریال «گلشیفتیح» با جدیت بیشتری وارد سینمای خانگی شد و سریال «هیولا» دوباره او را به شهرت رساند.او در سال ۱۳۹۷ در سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری بازی کرد و در سال ۱۳۹۸ با سریال «دوپینگ» در نوروز اولین تجربه بازیگری خود را در تلویزیون کسب کرد.

امیر قبل از جام جهانی 2014 و 2018 به همراه سلطان احمدی برای حمایت از تیم ملی نماهنگ تهیه می کرد.

داستان جناب خان از کوچه مروارید شروع می شود. این یک سریال عروسکی لایو اکشن بود که برای شبکه نمایش خانگی تولید شد. سعید سالارزهی تهیه کننده و کارگردان سری اول نیز بود. جناب خان و رامبد جوان معروف به آقای بشیت در این سریال با هم بازی می کنند. به همین دلیل جناب خان به هندوانه دعوت شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی اصغر فرهادی

فکر کنم هندوانه یک نرم افزار بزرگسال است. درست است که محدودیت سنی وجود ندارد و بچه ها می توانند بخشی از آن را تماشا کنند و با آن پیوندی پایدار برقرار کنند، اما عروسک بزرگسال این سریال جناب خان بود. اگرچه گروهی از عروسک های بزرگسال دیگر هم بودند، اما نقش های زیادی نداشتند. البته رامبد بهتر می تواند به این سوال پاسخ دهد. پشت صحنه کوچه مروارید شوخی هایی بود که حالا جلوی صحنه کمدی استفاده می شود.رامبد شبیه شوخی است و چقدر این اسم برای جناب خان جالب استدر واقع این یک تصمیم از پیش تعیین شده نبود. این سری شوخی ها باعث شد گروه رامبد متوجه شوند این عروسک ایده خوبی در خندوانه بوده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی لیندا کیانی

رامبد واقعاً باهوش و باحال است و چیزهایش را بلد است. یعنی در پشت صحنه نمایش کمدی فضایی امن و دوست داشتنی برای ما ایجاد کرد. ما خیلی راحت هستیم. فضا آرام و خوب است و ما هرگز از ایده های ارائه شده ناامید نشدیم. حتی اگر با ایده ای موافق نباشد، آنقدر آرام آن را بیان نمی کند که به راحتی بپذیرد از آن استفاده نکند. خدا را شکر به ما اعتماد کنید و چون برنامه زنده نیست حتی اگر در پخش مشکلی داشته باشد در ویرایش رفع می شود.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …