بیوگرافی محمد شیری

محمد شیری در 30 بهمن 1328 در مشهد به دنیا آمد. محمد شیری هنرمند ایرانی فعالیت خود را به عنوان بازیگر از سال 1349 به سرپرستی مرحوم هادی اسلامی در تئاتر تل آغاز کرد و سپس با بازی در سریال ها و فیلم های سینمایی وارد عرصه سینما و تلویزیون شد. او با حضور در مجموعه تلویزیونی «شب بره» به شهرت رسید. مدتی بود که یکی از پست های سحر زکریا منتشر شد و بالاخره توجه ها به سمت آقای مهران مدیری معطوف شد. سحر زکریا که مهران مدیری را در بسیاری از فیلم‌هایی مانند پاورچین و قهوه تلخ همراهی کرده، مدت‌هاست که در آثار او حضور ندارد. سحر زکریا در این بیانیه گفت که مدیر تیم قبلی خود را که در آن بازیگرانی چون سیامک انصاری، سعید هدایتی، محمد شیری، سحر زکریا، سعید پیردوست و رضا فیض نوروزی حضور دارند، فراموش کرده و در فیلم های جدید حضور ندارند. . وی در خصوص سریال جدید هیولا و دراکولا این کارگردان گفت: با وجود اینکه این فیلم ها از هنرمندان شناخته شده ای هستند، هزینه های زیادی برای آن ها خرج شد اما نتیجه خوبی نداشتند.شاید بهتر باشد با اداره تیم سابقش امرار معاش کند

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی لیندا کیانی

آقای شیری در واکنش به پست جنجالی در صفحه اینستاگرام سحر زکریا به یک خبرگزاری گفت: «مهران، مدیری که من می شناسم، تغییر کرده است. مهران زمان را برای بازیگرانش تعیین می کند. حتی بازیگرانی مثل سعید هدایتی و پیردوست که مدت ها قبل از من با مهران مدیری کار کرده بودند از لیست تیم جدید مدیری حذف شده اند و اثری از آنها در فیلم های مدیری نیست. محمد شیری در نقش سالار خان در شبهای برره از هنرمندان برجسته این فیلم بود. وی علاوه بر این در آثاری چون «جایزه بزرگ»، «گنج مظفر» و «مراقبت والدین» به ایفای نقش پرداخت. او همچنین اضافه کرد که به برنامه دورهمی دعوت نشده و با مهران مدیری هم صحبتی نکرده است و اگر هم دعوت می شد با مدیری کار نمی کرد زیرا با مردم وقت می گذراند و بعد دوستانش را فراموش می کرد. . وی در ادامه به بازی‌های گروهی و گروه‌های بازیگری در صنعت سینما اشاره کرد و گفت: از بلایی که بر سینمای ایران افتاده بسیار ناراحت هستم، زیرا سینما با بازی‌های گروهی و سلیقه‌های فردی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بهنوش طباطبایی

محمد شیری مدتی است که از سرطان خون رنج می برد و می گوید برای تهیه دارو مشکلات زیادی وجود دارد، افرادی هستند که حتی نمی توانند شام بخورند اما مجبورند این داروها را مصرف کنند.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …