بیوگرافی حسین امیدی

حسین امید متولد 1363 است. از حسین امید کرج. حسین امید دارای مدرک کارشناسی ارشد بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس (1393) است. حسین امید در سال ۱۳۸۶ مدرک بازیگری را از دانشکده هنر و معماری دریافت کرد. حسین امید دارای مدرک کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد بازیگری از تئاتر کرج در سال 1390 است. حسین امیدی از سال 1384 به عضویت انجمن هنرمندان تئاتر درآمد و اجرا در تئاتر و دانشگاه را آغاز کرد. اولین تجربه بازیگری او در سال 1391 در «قصه عاشقانه» مصطفی کوشکی و «شب بیرون» ساخته کاوه سجاد حسینی جلوی دوربین رفت. این هنرمند جوان توسط محسن کیایی که در فیلم چهارراه استانبول بیشتر دیده شد به هنرمندان معرفی شد و این اولین تجربه همکاری با مصطفی کیایی در این فیلم بود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی رزیتا غفاری

حسین امید نقش متولی ساختمان پلاسکو در چهارراه استانبول را بازی می کند که درگیر حادثه پلاسکو است و این هنرمند جوان این نقش را به خوبی انجام می دهد. اولین تلاش برای بازی در این سریال، بازی در سریالی برای نمایش خانگی ایران 2 بود.این سریال به کارگردانی برزو نیک نژاد و با بازی چند هنرمند مشهور ایرانی از جمله محمدرضا گلزار، امین حیایی، سحر دولتشاهی و محسن کیایی ساخته شد.

وی در گفت وگویی درباره این همکاری گفت: از طریق محسن کیایی با این گروه دوست شدم. تاکنون 17 ملک به ثبت رسیده است. با توجه به اتفاقاتی که در سریال افتاد و مخاطبان چه دیدند و پسندیدند، فکر می کنم صنعت نمایش خانگی کار خوبی انجام داده است. امیدی همچنین درباره نقش و حضور خود در این سریال گفت: هرچه با داستان جلوتر برویم آن نقش تاثیرگذارتر می شود. سیاوش در ابتدا یکی از شخصیت های حاشیه ای بود، اما به تدریج این تاثیر بیشتر شد و حضور او مورد توجه قرار گرفت. بسیاری از گره های داستان را حل می کند و راه های جدیدی را باز می کند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی محسن تنابنده

پیشنهاد بازی در تلویزیون حتی نوروز امسال را داشتم اما نپذیرفتم چون جنبه مثبت آن مخاطب گسترده است و جنبه منفی آن چاق است. مشغول تماشای تلویزیون بودم. شرایط اجتماعی، جایگاه رادیو و تلویزیون در بین افراد واقعی و نحوه نشان دادن خود یک هنرمند در تلویزیون، پروژه بسیار کمیابی است که شما را مورد توجه قرار می دهد، این یکی از دلایل عدم حضور من در تلویزیون است. بعد از پخش سریال از اینکه شرکت نکردم خوشحال شدم و از انتخابم راضی بودم.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …