بیوگرافی بهزاد خدا ویسی

بهزاد خدا وایسی در 21 فروردین 1343 در تهران به دنیا آمد. او اولین تجربه حضور در مقابل دوربین را در 9 سالگی تجربه کرد. در آن زمان به درخواست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فیلم مستند «جستجو» به کارگردانی برادرش بهرام بازی کرد. بعدها تحصیلات خود را ادامه داد و لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی گرفت. اولین تجربه بازیگری او در این فیلم در فیلم «هدیه» بود و سپس در فیلم «مهمانی» مسعود کیمیایی به شهرت رسید.دلیل اولین شهرت این هنرمند ستارگان سینمای آن زمان فریبرز عرب نیا بود. و پارسا پیروزفر. با این حال، نقش‌های او در فیلم‌های تلویزیونی سرنا و روژگ جوانی باعث شهرت او شد و منتقدانی را جذب کرد که می‌گفتند او نقش‌های بهتری در تلویزیون بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی پروین ملکی

ازدواج های بهزاد هادویسی

زمانی که بهزاد هدویسی کار خود را آغاز کرد با دختری فرانسوی به نام استاننج ازدواج کرد. او از این ازدواج یک دختر به نام تیده و یک پسر به نام آریا داشت.تیده‌ها دختر بهزاد هادویسی است که در رشته دندانپزشکی تحصیل می‌کند و استانزا خانه‌دار با فرزندان ساکن فرانسه است.خداویسی چند سال بعد در سال 2015 از همسر فرانسوی خود طلاق گرفت و با سولماز تساتس ازدواج کرد. خانم تساتسات شاعر و نویسنده است.

خداویسی علاوه بر بازیگری در کارگردانی، نویسندگی و چهره پردازی نیز تبحر دارد که از او به عنوان هنرمند برتر سینما و تلویزیون تبدیل شده است. هادویسی درباره مهارت های گریم خود می گوید: مدتی به عنوان گریمور در سینما، تئاتر و تلویزیون کار کرده ام و بیش از 28 فیلم، برنامه تلویزیونی و نمایش بازی کرده ام اما فقط در برخی از آنها بازی کرده ام. زمان.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی پریوش نظریه

به گفته بهزاد خداویس او هر شب 2 ساعت کتاب می خواند و عاشق رمان است. علاوه بر این، فیلمنامه و اجرا را یاد می گیرد. وی درباره علاقه اش به ورزش نیز گفت: چند سالی است که ماشینم را فروخته ام و با پای پیاده یا دوچرخه سفر می کنم. سه شنبه های بدون خودرو در اصفهان جشن گرفته می شود خداویسی با بیان اینکه این روزها وضعیت سینمای کشور خوب نیست، پیشنهادهای کم قیمت و کارهای بد دارم که کمتر قبول می کنم، گفت: این روزها وضعیت سینمای کشور خوب نیست.از طرفی اگر جلوی دوربین نبودم به عنوان فیلمنامه نویس و کارگردان روزهای شلوغی را پشت صحنه سپری می کردم.از فیلم های برنده جایزه.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سحر زکریا

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …