بیوگرافی پروین ملکی

خانم ملکی اولین بار در سال 1392 در سریال تلویزیونی من یک مستأجرم به کارگردانی پریسا اقبال در تلویزیون ظاهر شد. اگرچه موفقیت این کار کمتر از کارهای دیگر خانم ملکی بود، اما او تجربیات خوبی با بازیگرانی چون سروش خلیلی، بهاره رهنما، محسن قاضی مرادی و مجید شهریاری داشت. پروین ملکی از کودکی در بازیگری مهارت داشت و سپس استعداد خاصی در گفتار و صدا داشت اما در سنین پایین ازدواج کرد و صاحب فرزند شد. همسرش به بیماری مبتلا شد که در آن زن و فرزندانش را کتک زد. پروین ملکی بلافاصله پس از فوت همسرش بر اثر بیماری، برنده شد و وارد عرصه بازیگری شد. او 5 فرزند دارد که یکی از آنها پس از مرگ همسرش فوت کرد.

پروین ملکی در سال 94 در سه سریال بازی کرد و موفقیت و محبوبیتش برابر بود. این سریال ها عبارتند از نفس گرم به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور، کیمیا به کارگردانی جواد افشار و شهرزاد 1 به کارگردانی حسن فتحی.یکی از مهم‌ترین نقش‌های او سریال شهرزاد 1 است که در این سریال تجربیات ارزنده‌ای کسب کرد و با بازیگرانی چون علی نصیریان، ترانه علیدوستی، سیدشهاب حسینی و مصطفی زمانی همکاری کرد.همچنین در سال 1394 ترش و شیرین به کارگردانی رضا عطاران با هنرمندانی چون شهره سلطانی، حمید لولایی، رضا عطاران، مجید صالحی، مریم امیرجلالی و رضا شفیعی جم همبازی شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی امیر جدیدی

طبق مصاحبه های پروین ملکی، مادرش لبنانی و پدرش ایرانی است. بنابراین به راحتی می توانست زبان های سمنانی و ترکی را بیاموزد. می گوید در کودکی سه یتیم نزدیک خانه اش زندگی می کردند، معمولاً نان و گوجه و پیاز می خوردند و بارها به مادرم می گفت آنها را ببر. این بچه ها ترک بودند و تعامل من با آنها باعث شد تا از کودکی زبان ترکی یاد بگیرم. دوستان سمنانی هم داشتم و صحبت با آنها باعث شد که گویش سمنانی را به خوبی یاد بگیرم. من از چیزهایی که خوب بلدم در فیلم ها و سریال ها استفاده کردم. من حافظه خوبی دارم و خوب می خوانم، بنابراین حتی الان هم دیالوگ هایم را به خاطر می آورم. حتی من و پسرم در زمان فیلمبرداری فیلم پونه در آلمان بودیم و یادم می‌آید که آقای هاتف علیمردانی وقتی برگشتیم گفت: منتظرت می‌مانم. چون میدونستم فقط تو میتونی از پسش بر بیای

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی دریا مرادی

پروین ملکی در یکی از مصاحبه های خود می گوید: این روزها عده ای با انجام کارهای خلاف و غیراخلاقی سعی در ورود به این صنعت دارند.درست است که برخی از زنان سینما پیشنهادهای فحاشی می گیرند، اما فکر می کنم یک هنرمند با استعداد با وجود چنین پیشنهادهایی راه خود را پیدا کند و موفق شود. نباید این حرکات نامناسب را زیاد جدی بگیرید و فقط به بازیگری فکر کنید. وضعیت کنونی سینمای ایران برای زنان بسیار سخت است. بازیگری در کل داستان سختی است و این صحنه برای خانم ها سخت تر است. در حال حاضر بازیگران زن خوب و قوی زیادی داریم که بلاتکلیف هستند و فرصتی برای بازی مجدد ندارند، اما برخی از آنها تازه وارد سینما شده اند و کار زیادی دارند اما هیچ مهارت و استعدادی ندارند. از آن هنرمندان

پروین ملکی

پروین ملکی بازیگر تلویزیون و سینما درباره حذف سکانس هایش در زرد می گوید: ابتدا به نظرم زرد جالب و خوب بود و قبول کردم در آن بازی کنم. وقتی جلوی دوربین رفتم، اجرای من در یکی از سکانس ها با تشویق تماشاگران همراه شد، حتی برادر آقای مجیدی که تهیه کننده است برای چند لحظه گریه کرد.اما بعداً که این فیلم باز شد متوجه شدم که اصلاً در این فیلم نیستم و صحنه هایی که در آن حضور داشتم کاملاً حذف شد.اگرچه نام من در گروه هنرمندان است، اما هیچ قوامی با من تداعی نمی شود. من هم بر خلاف بهرام رادان که دستمزد کاملش را دریافت نکرد، به پایان دستمزدم رسیدم. اما فکر می کنم آقای تقی زربان از اپراتور جدید استفاده کردند و فیلم بازیگری من حذف شد. وجه دیگر این هنرمند مربوط به فرزندش است. اخیرا برخی سایت ها اطلاعات نادرستی در مورد او منتشر کرده اند، مثلا گفته می شود پانته آ بهرام دختر اوست اما این اطلاعات صحت ندارد و مادر پانته آ بهرام در سال 2017 فوت کرده و شایعاتی نیز در مورد فوت او منتشر شده است.شایعاتی منتشر می شود. . پروین ملکی.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی چارلی چاپلین

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …