بیوگرافی حسین توکلی

بیوگرافی حسین توکلی

قریب به 12 سال از حضور این خواننده جوان در صنعت موسیقی و خوانندگی می گذرد و نکته خاص توکلی این است که او در این زمینه امتیازات زیادی دارد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این خواننده کشورمان صدای مخملی و خوش آهنگ اوست که باعث شد هم از نظر خوانندگی و هم از نظر سبک خوانندگی با خوانندگان معروف کشورمان محمد علیزاده و محمد اسفخانی مقایسه شود.

حسین توکلی در 15 خرداد 1362 در خرمشهر به دنیا آمد. او یکی از خوانندگان برنده نسل جوان کشورمان است که علاوه بر موسیقی در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشته است. صدای شگفت انگیز این خواننده جوان او را به عنوان یکی از خوش صدای ترین خوانندگان پاپ خوزستان معرفی کرد.

خصوصیات اخلاقی

شاد بودن و خندان بودن یکی از جزئیات مهم شخصیت اوست. یکی دیگر از ویژگی های خوب این خواننده خوش آتیه کشورمان، پشتکار و تلاش فراوان او برای ارائه موسیقی حرفه ای است که از ویژگی های شخصیتی اوست. بی شک یکی از مهم ترین دلایل موفقیت او در عرصه موسیقی 12 سال تلاش و پشتکار اوست.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی محمد حاتمی

آغاز کار خلاقیت حسین توکلی

حسین توکلی فعالیت خلاقانه خود را از تئاتر آغاز کردابتدا به تئاتر رفت، سپس به خوانندگی و موسیقی علاقه مند شد. البته در حین کار در صنعت تئاتر به قرآن مشغول بود و به صورت حرفه ای قرآن می خواند. او از سال 1351 وارد دنیای موسیقی شد و کار خود را با خوانندگی در هلال احمر خرمشهر آغاز کرد. طولی نکشید که توکلی اولین قطعه موسیقی خود را در سال ۱۳۸۱ با نام «انتظار» منتشر کرد. توکلی این موسیقی را در صدا و سیمای مرکز خوزستان ضبط و روانه بازار موسیقی کرد. انتشار این تک آهنگ نه تنها اولین کار موسیقایی حسین توکلی بود، بلکه آغازی بر محبوبیت او در این صنعت بود. پس از آن آثار زیادی در زمینه موسیقی برای رادیو و تلویزیون ساخت و توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و به خواننده ای محبوب تبدیل شد. همانطور که در بالا ذکر شد، پشتکار و سخت کوشی از جزئیات مهم یک خواننده جنوبی است. به همین دلیل در سال ۱۳۹۵ پس از ساخت چندین تک آهنگ و کار در رادیو و تلویزیون، موفق شد اولین آلبوم موسیقی خود را با نام «اگر نیستی» ضبط و منتشر کند.حسین توکلی برای ضبط این آلبوم با ایران گام همکاری کرد که با استقبال مخاطبان مواجه شد و فروش خوبی هم داشت.

بیشتر بخوانید:  هانده دوغان بازیگر زن ترکیه ای

زمانی در دوران توکلی تصمیم گرفت آلبوم دیگری منتشر کند. او دومین آلبوم خود را در سال 2009 تنها 2 سال پس از انتشار اولین آلبوم خود منتشر کرد، اما متأسفانه قبل از انتشار در فضای مجازی به بیرون درز کرد. دومین آلبوم حسین توکلی به تاخه و پیروز نام داشت و فروش خوبی از این آلبوم داشت. پس از انتشار آلبوم های توکلی، مهدی تصمیم گرفت آلبوم دیگری با عنوان بهونه را با همکاری گرنوی ضبط کند. پس از این آلبوم چهارمین آلبوم خود را با نام توهم ضبط و منتشر کرد. اگرچه حضور توکلی در عرصه موسیقی دیری نپایید، اما او با تلاش گسترده خود توانست در مدت کوتاهی 4 آلبوم فیروزه را منتشر کند و پس از دریافت این مزایا، فعالیت های فراوان دیگری را انجام دهد. او این روزها مشغول کار بر روی آلبوم جدید خود با همکاری میلاد ترابی است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بازیگران سریال نوروز رنگی + عکس های بازیگران سریال نوروز رنگی

مهاجرت به تهران

حسین توکلی موسیقی را از زادگاهش شروع کرد و خوشبختانه در آنجا طرفداران و مخاطبان زیادی پیدا کرد.او با مشاهده این نوع استقبال مردم، در سال 1392 خرمشهر را ترک کرد، به تهران رفت و در عرصه خوانندگی به موفقیت هایی دست یافت و تصمیم گرفت خواننده حرفه ای شود.حسین توکلی 4 آلبوم موسیقی منتشر کرد و موفق شد آنها را به بازار موسیقی کشور معرفی کند. او همچنین چندین تک آهنگ را تولید و تولید کرد.

از دیگر افتخارات حسین توکلی می توان به حضور وی در دو دوره از جشنواره های موسیقی صدا و سیمای کشور و کسب عنوان برتر اشاره کرد. دریافت چنین عنوانی بر دیگر افتخارات صدا و سیما و مردم آبادان و خرمشهر می افزاید. او پس از انتشار آلبوم های موفق و جلب توجه عموم، توانست بسیاری از ساخته های خود را در شبکه های سراسری اجرا کند.

ازدواج حسین توکلی

این خواننده مجرد و متاهل نیست.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …