بیوگرافی سیروس همتی

سیروس همتی زاده 22 مرداد 1351 در تهران به دنیا آمد. او در یک خانواده چهار نفره بزرگ شد. دایی داشت که در جنگ عراق و ایران جان باخت. سیروس خمتی اصالتاً آذربایجانی و ترکی و عجرآباد سراب است. متأسفانه باید بگوییم که همتی خواهر و برادر و پدر و مادری ندارد، آنها چند سال پیش از دنیا رفتند. سیروس همتی در شبکه های اجتماعی فعال است و عکس های شخصی و خانوادگی را به اشتراک می گذارد و در اینستاگرام فعال است.

سیروس خمتی فعالیت هنری خود را در دهه 70 با ایفای نقش در تئاترهای مختلف آغاز کرد. نمایشنامه های کامو با اجرای محسن هوشیار در سال 1370، خروسک پرشان به اجرای داوود کیانیان در سال 1372 و تابلو اهیر به کارگردانی نصرالله قدری در سال 1373 از جمله اولین نمایش های صحنه ای او هستند. اولین کاری که سیروس همتی جلوی دوربین رفت در سریال خاک سوره به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1381 بود و به دنبال آن نقش های کوچکی در سریال سرآشپز به کارگردانی محمدرضا آرتمن در سال 1388 بازی کرد.علاوه بر این، سیروس خمتی در سال 2002 در فیلم مارمولک به کارگردانی کمال تبریزی بازی کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی میلاد کی‌مرام

سریال ماه مبارک رمضان سال 2011 سیروس خمتی با حضور خداحافظ بچه به عنوان راننده توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرد و می توان گفت این سریال شروع سیروس خمتی است. . سیروس همتی سال هاست با لیلا نوری ازدواج کرده است. دو دختر دوقلو نگار همتی و بهار همتی حاصل ازدواج آنهاست. لیلا نوری چشم پزشک است و در بیمارستان فارابی تهران کار می کند. سیروس همت در جدیدترین پیام خود در صفحه شخصی خود ازدواج همسرش و همچنین تولد همسرش را تبریک گفت.

یکی از تخصص های سیروس همتی، بازیگری در تئاتر، سینما و تلویزیون است که بر تجربه او می افزاید. کار پربار او در زمینه های مختلف از جمله کارگردانی، نویسندگی، تدریس، برنامه ریزی صحنه نیز باعث محبوبیت و شهرت او شد. سیروس در گفت و گو با همتی درباره اولویت هایش برای بازیگری، کارگردانی و نویسندگی گفت: اولویت اول من بازیگری است. احساس می کنم هنوز نمی توانم مهارت های بازیگری ام را نشان دهم.در «خداحافظ عزیزم» مهارت هایی را نشان دادم که نشد

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی عمارتفتی

هیچ یک از دخترانم علاقه ای به بازیگری ندارند و تحملم تمام شده است. مجبور شدم هر دو چشمم را نشان بدهم زیرا درباره مردی به نام کر همتی بود که دو دختر داشت. من همچنین در صبح بخیر به یک دختر نیاز داشتم زیرا عزرائیل داشت سر بچه را می برد، بنابراین فکر کردم که چه کسی بهتر از پسرم نقش را بازی کند. من قطعا از دخترانم در هر دوی این نمایش ها استفاده کردم و قصدم این نبود که آنها را مجبور به اجرا کنم. در برخی تئاترها یا تولیدات تجسمی بازیگران تئاتر یا بازیگران فیلم و سریال از فرزندان خود استفاده کرده اند و خیلی راحت می توان فهمید که نقش زیاد شده و اگر حذف شود به داستان لطمه ای وارد نمی شود، اما من واقعاً آن را دوست دارم. این دختر دو کاره من به بچه نیاز داشتم دیدم بهتره از دخترای خودم استفاده کنم تا کسی به مشکل نخوره.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بهروز بقایی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …