بیوگرافی درسا بختیاری

درسا بختیاری متولد شهریور 1375 است. درسا مدرک کارشناسی خود را در رشته کارگردانی به پایان رساند. درسا علاقه زیادی به بازیگری داشت و فعالیت خلاقانه خود را از کلاس های بازیگری آقای هومن سیدی هنرمند و کارگردان جوان ایرانی آغاز کرد و خانم بختیاری از دوران دبیرستان در این کلاس ها حضور داشته و تا به امروز ادامه دارد.

درسا بختیار در کنار این مطالعات بازیگری در عرصه تئاتر فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد و با تجربه فراوان خود همزمان در چندین فیلم و تئاتر بازی کرد. او علاوه بر بازیگری به عنوان دستیار کارگردان نیز فعالیت می کند. از فیلم‌ها و سریال‌هایی که او بازی کرده است می‌توان به اعماق سنه، زور پای ساز، احضار و اعتصاب فنی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی علیرضا خمسه

سریال صحنه عمیق

او قبل از حضور در سریال درسا زم پای ساز در سریال اماک صحنه به کارگردانی رضا بهش نقش آیدا را بازی کرد. این سریال داستان چند دانشجوی هنر را روایت می کند که می خواهند وقایع انقلاب را به تصویر بکشند. این سریال به کارگردانی آقای رضا بهشتی و تهیه کنندگی آقای محمد مصری ساخته شده است.در این سریال پویا امینی، امین ایمانی، درسا بختیاری و مجید جعفری نیز ایفای نقش می کنند.

سریال زیر پای مادر

درسا بختیار پس از گذراندن آزمون بازیگری پس از دوستی با یکی از دوستانش کارگردان معروف ایرانی آقای بهارنگ توفیقی موفق به ایفای نقش در سریال زیر پای مادر شد. این سریال در ماه رمضان 1395 پخش شد و هنرمندان مشهوری چون کامبیز دیرباز، بهناز جعفری، پریوش نظری و بهزاد فراهانی نیز در این سریال به ایفای نقش پرداختند. درسا با بازی در نقش اول این سریال اولین تجربه حرفه ای خود را در تلویزیون به دست آورد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی حسین امیدی

ازدواج درسا بختیاری

این هنرمند ازدواج نکرده است.

.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …