بیوگرافی اعضای گروه پازل بند

بیوگرافی گروه پازل (علی درهری و آرین بهاری) زندگی شخصی

پازل یا پازل بند یکی از گروه های معروف موسیقی پاپ ایرانی است که از آبان ماه سال 90 فعالیت خود را آغاز کرد. در ابتدا علی دراری، آرین بهاری و مهران عباسی اعضای این گروه را تشکیل دادند اما بعدها مهران عباسی از گروه جدا شد. در سال 2015 این گروه با اولین آلبوم خود وارد بازار شد.

اگر می خواهید از گروه پازل مطلع شوید می توانید در ادامه با ما همراه باشید چرا که علاوه بر معرفی این گروه به شرح بیوگرافی اعضای گروه نیز می پردازیم.

بیوگرافی گروه پازل با اعضای گروه

علی دراری و آرین بهاری در حال حاضر اعضای اصلی پازل بند هستند. با وجود اینکه ده سال از شروع کار این گروه می گذرد، آنها به سرعت به یکی از محبوب ترین گروه های موسیقی ایرانی تبدیل شده اند و آثار محبوبی تولید کرده اند.

علی دراری معروف ترین و شناخته شده ترین عضو پازل بند است به طوری که در ابتدای کارش فقط تصویر او روی جلد موسیقی دیده می شد.اما بعدها چهره سایر اعضای گروه به کاور اضافه شد و حالا همگی از چهره های معروف موسیقی هستند.

یک پازل گروهی

می توانید فعالیت های مختلفی را در کتاب کار پازل باند بیابید. مرحوم مرتضی پاشایی، حمید خرد، محسن یگانه، میثم ابراهیمی، محمدرضا گلزار، فرزاد فرزین و… از تنظیم آهنگ برای خوانندگان مختلف، تا اجرای برنامه های تلویزیونی مختلف مانند هندوانه، موزادا شو، فرمول 1 و دورهمی. ، از جمله تلاش های این گروه است.

همچنین گروه تنظیم قطعاتی از آلبوم مرحوم مرتضی پاشایی را انجام داد که یکی از قابل توجه ترین تنظیم های آنهاست. همچنین در مرداد ماه 1395 حمید هیراد در کنسرتی آنها را همراهی کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بهمن دان

اولین آهنگ منتشر شده از این گروه به طور مستقل توسط علی ساخته شد. این آهنگ که نفس هم نام دارد در سال 1392 منتشر شد. موفقیت این آهنگ باعث شد که گروه آهنگ های دیگری را منتشر کند و به دنبال آن ترانه های نام نام و نگام برات از بارونی پخش شد. بهره مندی از آهنگ های آنها باعث شد تا حمید خرد در تکه بیت با آنها همکاری کند.

این آهنگ با همراهی حمید خرد به سرعت مورد استقبال شنوندگان قرار گرفت و در دو آهنگ بعدی دلارام و مشوکا با هم همکاری کردند.

در مجموع، همکاری پازل بند با حمید خرد به عنوان خواننده و تنظیم کننده در بیتاب، دلارام و مشوکا، تنظیم موسیقی یار و شب و همچنین ریمیکس کردن موسیقی ناامیدکننده ماکان بند باعث محبوبیت سریع این پازل شد. خوشه

از دیگر تلاش های این گروه اجرای برنامه در جشنواره موسیقی فجر در سال 96 بود.

عکس های اعضای تیم پازل علی دراری و آرین بهاری

بیوگرافی علی دری یکی از اعضای گروه پازل

علی دراری متولد 1362 در امیرآباد شمال تهران خواننده معروف ترین گروه پازل است. او تلاش جدی خود را از سال 1375 با انجام مطالعات اولیه و آکادمیک موسیقی زیر نظر اساتیدی چون لیگه حاجی و علی فخاریان آغاز کرد. سپس نزد اساتید برجسته ای چون مرادیان، نشی و امیرحسین بروشکی به فراگیری موسیقی پرداخت.

کم کم به یادگیری سازهای الکترونیک و نرم افزارهای موسیقی علاقه مند شد و آنها را فرا گرفت.در پردیس و سایر مراکز فرهنگی از جمله اندیشه، شفاک، بهمن و …. پس از اجرای زنده و کنسرت های مختلف موسیقی، علی دراری مجوز موسیقی گرفت و سپس با جمع آوری آثار خود اولین آلبوم موسیقی خود را ارائه کرد.او این کار را در استودیوی خودش انجام داد و سپس پس از تشکیل گروه پازل، به همراه آرین بهاری ساخته های خود را در استودیوی گروه اجرا کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی امیرمحمد زند

تصاویر تکه های پازل هستند

او در حال حاضر خواننده و ترانه سرای گروه پازل است. وی با داشتن تحصیلات آکادمیک در زمینه موسیقی، تمامی ملودی ها و اشعار گروه را کارگردانی می کند. او پیش از پیوستن به این گروه، فعالیت‌های مستقل دیگری نیز در عرصه موسیقی داشت که از آن جمله می‌توان به رهبری ارکستری متشکل از خوانندگان مختلفی چون مازیار عصاری، نیما مسیحا، حمید سجر و تنظیم آثار معروفی چون دلم اشاره کرد. بعد… به بیرون اشاره کرد.

علی درشی مجرد و مجرد است.

اعضای گروه پازل

بیوگرافی عضو پازل آرین بهاری

آرین بهاری متولد 9 مرداد 1370 و از دیگر اعضا و خوانندگان گروه پازل است که فعالیت موسیقی خود را از سال 1388 آغاز کرد و مانند بسیاری از خوانندگان عصر خود بدون مجوز قانونی از وزارتخانه شروع به کار کرد. فرهنگ و ارشاد اسلامی یعنی پنهان.او قبل از برنده شدن با علی درش و مهران عباسی آشنا شد و با آنها گروه پازلی تشکیل داد.

آریان در حال حاضر آهنگ های این گروه را تنظیم و ریمیکس می کند و آهنگ های خارج از گروه خود را تنظیم و ریمیکس می کند. او در نواختن پیانو نیز مهارت بالایی دارد.از دیگر فعالیت های این گروه تنظیم، میکس و مسترینگ موسیقی است. او همچنین در کنسرت های گروه ریمیکس و کوک می نوازد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مارشال منش بازیگر

آرین بهاری متاهل و مجرد است.

بیوگرافی مهران عباسی عضو سابق پازل

مهران عباسی از دیگر اعضای پازل بند بود که در شروع این گروه در کنار آنها بود. در پنجم مهر 1365 در تهران به دنیا آمد. او از 6 سالگی به موسیقی الکترونیک علاقه داشت. به همین دلیل فعالیت موسیقی خود را در تهران آغاز کرد.

سپس در سال 2013 پس از دوستی با کوشان حداد، گروه Neorin را ایجاد کرد. این گروه از بدو تشکیل تاکنون در 4 مسابقه بین المللی موسیقی الکترونیک شرکت کرده و در 4 رنکینگ جهانی کسب رتبه های نهم و چهارم و کسب 2 مقام اول در 5 قاره جهان بوده است.

او در سال 2010 به تیم نرم افزار Image Line Audio پیوست و عضو قانونی طراحان و ویراستاران شرکت شد.

آلبوم های پازل بند، بیوگرافی آرین بهاری، بیوگرافی پازل باند

ایده ایجاد یک پازل

علی درابی می گوید: در سال 1389 ایده ایجاد یک گروه موسیقی متشکل از یک خواننده و یک تهیه کننده وجود داشت. در حال حاضر او یکی دیگر از خواننده و تهیه کننده این دو است. به همین دلیل کلمه پاراگراف را از نام گروه خود حذف کردیم و گروه پازلی هستیم. اما هیچ کس نمی تواند آینده را پیش بینی کند و ممکن است هنرمند دیگری به تیم ما بپیوندد.

آلبوم های گروه

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …