بیوگرافی پدرام کریمی مجری رادیو و تلویزیون

پدرام کریمی بیوگرافی، ازدواج و داستان همسرش

پدرام کریمی زاده در 8 تیر 1355 در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد هنر و معماری است و از رادیو به تلویزیون رفته و مجری است که با اجراهای مختلف مخاطبان زیادی پیدا کرده است.

خلاصه بیوگرافی پدرام کریمی

نام: پدرام کریمی

در 8 تیر 1355 در تهران به دنیا آمد

تحصیلات: کارشناس ارشد ادبیات نمایشی

شغل: مجری رادیو و تلویزیون

سال رایگان: 88 تا کنون

قد: 190 به بالا

بیوگرافی پدرام کریمی:

پدرام کریمی زاده در 8 تیر 1355 در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد هنر و معماری است و از رادیو به تلویزیون رفته و مجری است که با اجراهای مختلف مخاطبان زیادی پیدا کرده است. در سال 1367 پس از تست بازیگری به عنوان مجری، با برنامه صبح بخیر در تلویزیون ظاهر شد.

پدرام کریمی مجری جوان تلویزیون برنامه های مختلفی را در شبکه های 1، 4، جام جم از جمله صبح بخیر ایران، روز ششم، کتاب چهارم، مسابقه 4/7، شبای روشن، خورشید مهربانی اجرا کرده است.سلام ایرانیان امروز تمام نشده و…

قد پدرام کریمی بالای 190 سانتی متر است

بیوگرافی پدرام کریمی پدرام کریمی پدرام کریمی و همسرش

عکس های جدید پدرام کریمی

اول کار پدرام کریمی

به گفته پدرام کریمی از سال 55 که رادیو جوان تازه تاسیس شده بود به همراه برادرش وارد رادیو شد. او به عنوان نویسنده وارد این کار شد و بسیاری از دوستانی که در اجرای امروزش شرکت کردند در سال 1355 همرزمان او بودند و به تدریج شرایطی پیش آمد که او در نمایشنامه هم بازی کرد و علاقه اش به این کار بیشتر شد. رادیو ایران، رادیو تهران و مردم ادامه یافت.عکس های پدرام کریمی همسر پدرام کریمی، عکس های پدرام کریمی و همسرش.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی نگار فروزنده

عکس های پدرام کریمی مجری برنامه

پدرام کریمی با همسرش آشنا شد و ازدواج کرد

پدرام کریمی با یاسمن شاه حسینی با گریمور ازدواج کرد و در نتیجه صاحب یک پسر شد.

به گفته یاسمن شاه حسینی، همسر پدرام کریمی: برای دیدن دوستم شهرزاد کمال که با هماهنگی سیدجواد هاشمی به دنیا آمده بود به پشت صحنه رفتم و آنجا پدرم را در حال گریم نمایش دیدم. من آن عکس ها را در آینه گریم دیدم و دو سال و نیم با من ماندند تا اینکه به عنوان گریمور خنده های بازار را ثبت کردم.پرسیدم اینها هنرمندند؟ نه، حتماً یکی از نویسندگان برنامه بازی داشته است و آنجا بود که فهمیدم یکی از نویسندگان تیزر است و با هم آشنا شدیم و بالاخره ازدواج کردیم.

عکس ها: پدرام کریمی

پس از ازدواج، همسر پدرام کریمی به درخواست پدرام کریمی استعفا داد زیرا پدرام کریمی معتقد بود زنان مجبور به کار بیرون از خانه هستند.

گفتگو با پدرام کریمی

من اهل تنوع هستم، دمدمی مزاجی دارم که زود می کشم، زود صبرم تمام می شود، تنوع طلب هستم، بعید است 10 سال دیگر بازی و میزبانی کنم. وی در مصاحبه ای گفت: قبل از دبیرستان دانش آموز تنبلی بودم اما وقتی وارد مدرسه شدم سال اولم به خوبی گذشت و بعد از مشخص شدن هدفم به فکر هنر آموزی افتادم و در آن زمان مشغول به تحصیل بودم. . من از دانشگاه فارغ التحصیل شدم و ثبت نام کردم پدرام کریمی مجری عکس همسر پدرام کریمی مصاحبه پدرام کریمی

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سپیده خداوردی

عکس های پدرام کریمی و همسرش

گفت: از این شاخه به آن شاخه پریدم، نمایشگاه کاریکاتور هم داشتم، کتاب کودک هم تصویرگری می کردم، بیشتر کارتون و نقاشی، اما چند جلد مجلات را انجام دادم و کار بیشتر بود. من آنها را برای پول انجام نمی دهم.

بیوگرافی پدرام کریمی

مهران مدیری پدرام کریمی سه مورد مهم زندگی شما چیست؟ پدرام کریمی گفت که خودش و همسرش کتاب جمال هستند

پدرام کریمی در این گفت وگو در پاسخ به این سوال که چرا با کار همسرش مخالف است؟

امرار معاش زنان درست نیست و من هم دنبالش بوده ام، اما انجام کارهای اجتماعی متفاوت است. زنان باید از نظر اجتماعی مولد باشند اما به فکر درآمد نباشند. بسیاری از مردم به کار زنان اعتقادی ندارند و من هم ندارم.

اصطلاح “من باور نمی کنم” با آنچه شما باید و نباید انجام دهید بسیار متفاوت است. خانم هایی که هشت ساعت بیرون کار می کنند، هشت ساعت در خانه، 16 ساعت کار می کنند، حتی اگر مرد در چنین حالتی باشد، خراب می شود و مرد نمی تواند اینقدر کار کند.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه امیر رضا دلاوری

جهیزیه مرزی همسر پدرام کریمی

در بخشی از برنامه وقتی مهران مدیری درباره مهریه همسر پدرام کریمی سوال کرد، پاسخ داد: مهریه همسرم یک ریال است، البته ما چهارده سکه خواستیم، قبول نکردند، تمدید کردیم. زیارت پس از این گفتگو پدرام کریمی تعجب بسیاری را برانگیخت.در همین راستا گفتگویی با همسر پدرام کریمی نیز انجام شده است که در ادامه مطلب می خوانید:

گفتگو با پدرام کریمی

این ملاک به هر فردی بستگی دارد و دختر پسری را انتخاب می کند که ظاهرش زیبا باشد اما بعداً تغییراتی پیدا کند یا عیوب اخلاقی و رفتاری او آشکار شود و پایان زندگی دختر قطع شود.بنابراین مهریه کمکی به دختری است که در صورت عدم انجام آن باید کمک و حمایت کند.

دختر را با جهیزیه نمی فروشد، زندگی خوب دیگران را در اولویت قرار می دهد.

پدر و پسر کریمی

من همسرم و عشقم و خانواده ام را بخشیدم و گفتم بیشتر از این نمی خواهم و در عروسی نمی خواهم. یک زیارت و یک زیارت را تمدید کرد. jasmin waza البته برای من مهم است، اما من بیشتر جذب روح پدرم بودم. او مهربان است، پرتلاش است، رفتارهای جوانان امروزی را ندارد، مستقل است، احترام به خانواده برایش خیلی مهم بود.

.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …