معرفی بترین اسپری فیکس:

معرفی بهترین اسپری فیکس

اسپری فیکس ها مرحله ی آخر میکاپ برای فیکس و سِت کردن محصولات آرایشی روی پوست هستن.این محصولات نه تنها کرم پودر، کانسیلر ، پنکک و… رو فیکس میکنن بلکه باعثِ بالا رفتنِ موندگاری محصولاتی مثل ریمل ، رژلب ، سایه و … هم میشن.از طرفی اسپری فیکس ها از کیکی و ماسیده شدنِ میکاپ جلوگیری میکنن ، در واقع اون،همه محصولاتِ کرمی و پودری که استفاده کردیم رو با هم ترکیب میکنه و خیلی خوب روی پوست میخوابونه که همین باعث میشه پوست حالتی پودری و سنگین نداشته باشه. این که چه محصولی رو انتخاب و استفاده کنیم کاملا بستگی به چیزی داره که شما میخواید مثلا یکی از ویژگی هایی که روی انتخابتون تاثیر میزاره اینه که میخواید اسپری ظاهر نهایی طبیعی بهتون بده یا پوستتون رو مات کنه؟ و یا برعکس باعث بشه پوستتون درخشان دیده بشه. اینجا میخوایم 4 تا از بهترین محصولات دنیارو به شما معرفی کنیم تا با ویژگی های یک اسپری فوق العاده آشنا بشید.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) روز ملی فیل

اربن دی کی :

اسپری فیکس اربن دی کی

از قوی ترین محصولات برای فیکس کردن که ماندگاری میکاپ رو تا 16 ساعت بالا میبره و ظاهر فوق العاده طبیعی روی پوست داره وقتی اربن دی کی رو استفاده میکنید، خیالتون راحته که میکاپتون تکون نمیخوره. اسپری فیکس اربن دی کی، نه تنها میکاپ رو خیلی خوب نگه میداره، بلکه نمیزاره مواد کرمی توی خطوط پوستی فرو برند. فرمولی فوق العاده سبک داره و پوست رو اصلا اذیت نمیکنه.
اسپری فیکس اربن دی کی، ترکیبات مضر و حساسیت زا نداره و پوست های حساس هم با خیال راحت میتونن اون رو استفاده کنند.


اسپری فیکس مک:

اسپری فیکس مک

مک یکی از حرفه ای ترین اسپری فیکس های دنیاست. موندگاری میکاپ رو تا 12ساعت بالا میبره و ظاهر نهایی فوق العاده طبیعی روی پوست داره.
مک میتونه هم میکاپتون رو موندگار کنه و هم اینکه پوست رو خیلی با طراوت میکنه. برای همین هم میتونید اون رو بعد از میکاپ و هم قبل از میکاپ برای شاداب کردن پوستتون استفاده کنید. بعد از استفاده از اسپری فیکس مک میکاپ رو خیلی یکدست و صاف نشون میده و نمیزاره که میکاپ کیکی و ماسیده بشه.

بیشتر بخوانید:  نقاشی از عمل جراحی که پس از یک قرن حراج می شود

اسپری فیکس اسمش باکش

اسپری فیکس اسمش باکس

درست مثل اربن دی کی، موندگاری میکاپ رو تا 16 ساعت بالا میبره و یکی از قوی ترین اسپری فیکس های دنیاست. این محصول کاملا گیاهی هست و توی ترکیباتش هیچ ترکیب حیوانی ، چربی و روغنی نداره و وقتی اون رو روی پوستتون اسپری میکنید ، حس شادابی و طراوت بهتون میده.


اسپری فیکس میکاپ فوراور:

اسپری فیکس میکاپ فوراور

یکی از بهترین محصولات برای انواع پوست، مخصوصا پوست های حساس هست.
تست آلرژی داره و به هیچ عنوان باعث حساسیت روی پوست نمیشه و توی ترکیباتش الکل وجود نداره .
اسپری فیکس میکاپ فوراور از پوست در برابر آلودگی های محیطی محافظت میکنه و پوست رو خیلی با طراوت و شاداب میکنه.

بیشتر بخوانید:  ادکلن، باعث مرگ ناپلئون بناپارت شده است!

4 تا از بهترین اسپری های دنیا رو به شما معرفی کردیم قطعا میدونید که محصولاتِ بیشتری توی لیست قرار میگیرند پس برای اینکه با محصولات بیشتری آشنا بشین کافیه وارد سایت مای سفورا بشید و در کنار آشنایی با به روز ترین و بهترین محصولات دنیا ، خریدی با خیال مطمئن و راحت داشته باشید. اگر هم برای خریدتون نیاز به مشاوره داشتید میتونید با مشاوران سایت در تماس باشید.

مطلب پیشنهادی

چرا باید نسبت به اجاره خودرو اقدام کنیم؟

رنت اتو بزرگترین مرجع اجاره خودرو ، اجاره خودرو در تهران و اجاره ماشین در …