بیوگرافی هدی استواری

خدا استوری در 22 شهریور 1370 در شهر کرمانشاه به دنیا آمد. او یکی از بازیگران برجسته تئاتر است و چند سالی است که در سریال ها بازی می کند. وی دارای مدرک دکترای مدیریت کیفیت است. خدای استوری اصالتا کرد است. او اولین بار در مجموعه تلویزیونی افرق به کارگردانی محمد سیحونی و تهیه کنندگی فرشید محمودی دیده شد. قد این هنرمند 174 سانتی متر است و می توان گفت قدش به اندازه یک زن هنرمند است. هدا استوری یک خواهر دوقلو به نام هانی استوری دارد.

خانم استواری از سال 1394 بازیگری را در فضا آغاز کرد و با حضور در چندین اجرا در تئاتر فعالیت خلاقانه خود را آغاز کرد و کم تجربه و کم کار است. این هنرمند در خانواده ای چهار فرزند متولد شد. تعداد فیلم هایی که خانم استواری در آنها حضور داشته اند بسیار محدود است، به عبارتی از آن دست هنرمندانی است که تجربه چندانی در بازیگری ندارند، اما علاوه بر بازیگری، هنر نیز دارند. تئاتر.اولین تجربه بازیگری خدا استواری در مجموعه تلویزیونی «انعکاس» به کارگردانی محمد سهاوی بود.در واقع معروف ترین فیلمی که خدا استواری در آن درخشید، سریال نون خا 3 است که در نوروز 1400 پخش شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی یسنا میرطهماسب

ازدواج خدا استواری

بر اساس اطلاعات منتشر شده این هنرمند مجرد است.

یکی از تجربیات شیرین خدا استواری بازی در سریال مفرح و مهیج نون خ. این سریال از شبکه خانگی سیما 1400 پخش شد و هنرمندان جوانی چون ندا قاسمی، هادی بازوند و صبا شرافتی در آن به ایفای نقش پرداختند. آنها پرداخت کردند. همانطور که قبلا گفته شد، خانم استواری اصالتا کردی است، بنابراین توانستند بهترین گویش کردی را در سریال Noon Kh 3 انجام دهند و اجرای شیرین و زیبایی را از خود به جای بگذارند. این سریال عمدتا در طنز ساخته شده و اکثر شرکت کنندگان اصالتا کرد هستند و به لهجه کردی شیرین صحبت می کنند و خلاصه سریال خانگی نون خا یکی از بهترین بازی های سعید آقاهانی است.خانم استواری در صفحه اینستاگرام خود درباره بازیگری در خانه نون خا گفت: یکی از خوبی های زندگی من دوستی با فردی کامل، توانا و با تجربه مثل سعید آقاهانی است و امیدوارم بتوانم داشته هایم را به اشتراک بگذارم. با تو یاد گرفتم و تجربه ام را افزایش داد

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی دینا هاشمی

فیلم دیگری که هدی استو در آن نقش آفرینی کرد هولیا است. از بازیگران این سریال شگفت انگیز مرحوم علی انصاریان، محمدرضا هدایتی، پوریا پورسرا، شیوا طاهری و جولیا دیکن و … هستند. این سریال خانگی در سال ۱۳۹۸ به کارگردانی مرتضی آتش زمزم و تهیه کنندگی ایرج تقی ساخته شده است. یکی از کارهای تئاتری که این هنرمند در آن حضور داشته و از آثار پرطرفدار وی محسوب می شود، بازی در تئاتر رادشدان با حضور آقای نوید محمدزاده است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …