بیوگرافی مریم سلطانی + عکس

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در بهمن 1332 در تهران به دنیا آمد. در رشته مدیریت دانش تحصیل کرده است. در کلاس های آقای حمید سمندیان شرکت کرد، هنرمند شد و در آن زمان بازی در فیلم «انتظار» را آغاز کرد. او در یکی از پربیننده ترین سریال های سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی ظاهر شد و در بین مخاطبان به شهرت رسید. او به این کار مشغول بوده و تاکنون سه اداره افتتاح کرده است.

ابتدا آثار مریم سلطانی

مریم سلطانی شروع به هنرنمایی کرد و با حمید سمندیان در دوره های بازیگری شرکت کرد. او موفق شد و در سال ۱۳۷۹ با اولین فیلمش آشنا شد و به این ترتیب اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد. او در سال 1391 با بازی در سریال کلانتر وارد تلویزیون شد و با این سریال به شهرت رسید. او بعداً کار خود را در سریال‌هایی مانند جوان موزور (2013)، سه در چهار، بازیگر زن در نقش ماهرک و غیره ادامه داد.در سال 1392 در مجموعه تلویزیونی «دولت الشون» بازی کرد و پس از آن نزدیک به شش سال از تلویزیون فاصله گرفت.این سریال در آن زمان از شبکه سه پخش می شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بهنام شرفی+ عکس

مدیریت سالن زیبایی

او پس از وقفه ای از بازیگری، چندین سال است که سالن زیبایی شیمر را اداره می کند و تاکنون موفق به افتتاح سه شعبه شده است. جالب اینجاست که او با وجود اینکه صاحب چنین سالنی است، سادگی را دوست دارد و از چهره های عجیب و غریب خوشش نمی آید. او از درآمد سالن زیبایی راضی است اما می گوید این سالن مشکلاتی دارد اما مزیت آن نسبت به بازیگری این است که می توانید شب ها استراحت کنید و مجبور نیستید برای پروژه ای در شهرها سفر کنید. سالن زیبایی او مکانی مجلل در تهران است و ستاره اسکندری، الناز حبیبی، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، لیلا اوتادی، بهاره رهنما، پریزاد ایزدیار، مهناز افشار و … را در خود جای داده است. دوری کن او به عنوان بازیگر کار نمی کند.

آثار مورد علاقه مریم سلطانی

او به بدنسازی علاقه دارد و آنها را به عنوان شغل انجام می دهد، علاوه بر این به نواختن پیانو علاقه دارد و معتقد است موسیقی باید بخشی از زندگی یک هنرمند باشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی امیر جدیدی

بازنشستگی مریم سلطانی از بازیگری

او شش سال است که از بازیگری فاصله گرفته و در صنعت آرایشگری شروع به کار کرده است که به گفته خودش هر روز سر کار بودن نیازمند خدمت است و دلیل ترک دنیای بازیگری است.اما خوشبختانه دوستان این هنرمند به دیدن او می‌آیند و او می‌گوید که از بازیگری دوری نمی‌کند و با توجه به پیشنهادهای کاری زیادی که دارد، به موقع بازیگر می‌شود. او پس از دور شدن از بازیگری و شروع حرفه آرایشگری، به دلیل درست غذا نخوردن و ورزش نکردن به دلیل کارش علنا ​​تغییر خود را داد و گفت اگر می خواهم همان مریم سلطانی باشم که در سریال دیده می شود، باید کار کنم. سخت است و من ساعت 6 صبح برای ورزش از خواب بیدار می شوم.

پارتی بازی مدیران شبکه

مریم سلطانی یکی از دلایل دور شدن از بازیگری را مهمانی برخی مدیران شبکه می داند. وی نام فرد خاصی را ذکر نکرد اما گفت: برخی از کارگردانان با هنرمندی رابطه فامیلی دارند و گاهی همسر و فرزندانشان بنا به سلیقه شخصی خود از این بازیگر دعوت می کنند. به همین دلیل کمی احساس خطر می کردم و نمی خواستم منتظر بمانم تا ببینم با من تماس خواهند گرفت یا نه. او از یکی از مدیران شبکه انتقاد کرد و گفت اسم من را همه جا خط زده است.مریم سلطانی علاقه زیادی به بازیگری دارد و می گوید زمانی که به عنوان هنرمند کار می کرد، شبانه روز کار می کرد و روزهای بدون کارش کمتر از یک هفته بود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی کیهان ملکی

مریم سلطانی در سریال سه در چهار

سه چهار سریال پر از هنرمندان محبوب است، بنابراین مریم سلطانی می گوید فراموش کردن چنین سریالی سخت است. خودش و خانم لرستانی می گوید هر روز در این سریال درد دل می کردند و آخر صحنه با هم بودند. کارگردان این سریال آقای مجید صالحی هم پر انرژی و خوش تیپ است. خیلی ها او را از نقشش در این سریال می شناسند و وقتی در سالن زیبایی عکس می گیرد، همگی نامه می فرستند و سه یا چهار گفتگو می کنند.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …