بیوگرافی سارا باقری + عکس سارا باقری

بیوگرافی سارا باقری سارا باقری

سارا باقری در سال ۱۳۷۴ در گیلان به دنیا آمد. گیلانی است، تهرانی است و در تهران بزرگ شده است. سارا بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر است. پدرش کدیر باقری کارگردان و تهیه کننده است. مادرش طاهره اسماعیلی در رادیو کار می کند. سارا همچنین یک خواهر کوچکتر به نام دانیا دارد که آرایشگر است.

بازیگری سارا باقری

سارا باقری از نحوه ورودش به عرصه بازیگری، شروع همکاری با پدر و مادرش و اینکه در پایان سریال چگونه با هم کار کردند می گوید. او هنرمند است و 14 سال در مرکز استان گیلان در رادیو، تئاتر و تلویزیون فعالیت داشته است. سارا از 18 سالگی به تهران رفته و در چند سریال تلویزیونی بازی کرده است. او همچنین در رادیو تئاتر گیلان کار کرد و برای نقش اولش دو جایزه تلویزیون منطقه ای دریافت کرد.

به روایت سرابگاری

مادر سارا باقری، طاهره اسماعیلی، در رادیو گیلان کار می کند. او می گوید در همان زمان کار روی تصویر را شروع کرده و موضوع آزمون و خطا بوده است.سارا می گوید که تقریباً در همه کارهایش از پدر، تهیه کننده و کارگردان کادیر باقری کمک گرفته و در 70 درصد کارهایش، پدرش بالای سرش بوده است.درباره حرف هایی که شنیده و گفته پدرت کارگردان بوده که آخر سریال می شوی، نمی توانم انکار کنم چون می گوید از بچگی این فرصت به من داده شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ایمان صفا

سری افرا

افرا نام یک سریال تلویزیونی است که در تابستان سال 1400 پخش شد. سارا پس از بازی در سریال ملکوان در این سریال نقش مائده را بازی کرد. او در این سریال با بازیگرانی چون مهدی سلطانی و رزبه حصاری که نقش پدر و برادر را بازی می کردند، همکاری داشت. او در این سریال عاشق پیمان است. محمد صادقی نقش پیمان را بازی می کند. سارا بازیگر نقش مائده دانش آموزی است که با چیزی مواجه می شود که هرگز در زندگی تجربه نکرده و با تغییراتی در زندگی اش همراه است. سارا باقری اخیرا در مصاحبه ای فاش کرده که اهل شمال است و در 20 سریال استانی بازی کرده است. او به غیر از بازیگری، گوینده است و در سریال هیولا، ملکوان و… مهران مدیری حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی هنگامه حمیدزاده

سارا قبل از بازی در این سریال و ایفای نقش می، با گروه سازنده این سریال دوستی نداشت و با بازی در این سریال به شهرت رسید.وی با بیان اینکه یکی از دوستانش در این سریال نقش آفرینی کرد، برای قبولی تست داد و پس از تایید آقای بهرنگ توفیقی قرارداد را امضا کرد.

سریال هیولا

سارا باقری با کارگردانان مشهوری چون مهران مدیری همکاری داشته است. وی در سریال هیولا به کارگردانی آقای مهران مدیری نقش کوچکی را ایفا می کند. وی درباره این سریال در صفحه اینستاگرام خود خطاب به مهران مدیری نوشت: آقای مدیری افتخار بازی در مقابل دوربین شما، هرچند مختصر، یکی از لذت بخش ترین تجربه های کارنامه من بود. سارا باقری در این سریال با بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، گوهر خیراندیش، شبنم مقدمی، سیما تیرانداز، محمد بحرانی، نیما شعبان جد، فرزین محدث و عزت الله مهرآوران همکاری داشت.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی نیکی میربها + عکس

شخصیت مورد علاقه

بازی در نقش میدی در سریال افرا برای سارا خوشایند است و او درباره این شخصیت گفت که بازی در نقش میدی در برخی جاها در رفتارش لجبازی می کرد و می خواست وقار خود را حفظ کند و آن را رها نکند. خواسته های اووی افزود: هیچ وقت در زندگی بازیگری ام شخصیت دیگری را اینقدر دوست نداشتم و فکر نمی کنم هیچ وقت دلتنگ او شوم.

جوایز سارا باقری

این هنرمند در سال 1361 برنده جایزه اولین زن هنرمند تئاتر رادیو در جشنواره فجر شد و در سال 86 نیز برنده جایزه بهترین هنرمند و گوینده اصلی شد.

فیلم های سارا باقری

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …